Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny termindato 11 April<3 Stavanger universitetssykehus. Har valgt å ikke vite kjønn.
Det er vel ikke den 31. i apri? Så satt deg på 30. jeg..Ny termin er 31 April, Haukeland sykehus
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Flink du erBeklager for ekstrem treg oppdatering, men har ikke vært på babyverden på en halv evighet pga problem med babyverden app'n min på mobilen, sykdom kombinert med eksamen.. Håper jeg er tilgitt!
Nå skal alle være oppdatert! Men si ifra om det er blitt noe tull. Er ikke så lett å holde tunga rett i munnen!
Dere som vet kjønn er det helt supert om dere sier hva dere venter, spennende å få en oversikt over det.
Samtidig er det viktig at etterhvert som dere ønsker at jeg skal gjøre endringer så vil jeg gjerne at dere sier under hvilken termindato dere står oppført på, på den måten gjør det det mye lettere for meg å oppdatere!
Haha, takk skal du ha Godt du er våkenDet er vel ikke den 31. i apri? Så satt deg på 30. jeg..
Venter forresten en gutt og ei jente viss det skal vere medHaha, takk skal du ha Godt du er våken