♥ Skrytetråd ♥

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi kan skryte av gullene våre:Heartpink Med eller uten bilde. Gjerne skriv hvor mange uker eller måneder h*n er:)

Min lille prinsesse er 8 uker i dag og lekte med denne i dag:) Så stolt! Ser at hun er mye mer bevisst over at hun griper tak i ting og rører borti ting.
img20141123_131801.jpg
 
Ser også at min på 9 uker syns det er mer og mer gøy å se på ting, og nå tror jeg hun har funnet hendene sine :) Skal ut og kjøpe babygym i løpet av uka!
 
Ser også at min på 9 uker syns det er mer og mer gøy å se på ting, og nå tror jeg hun har funnet hendene sine :) Skal ut og kjøpe babygym i løpet av uka!
Babygym heter det ja. Hadde helt jernteppe:p Min jente er kjempe fasinert over babygymmen nå.
 
Her er jenta vår akkurat 2 mnd + 1 dag :)
Hun smiler og lager masse lyder, nesten som hun prøver å fortelle oss noe intressant :) hendene sine har hun også funnet, og tvn er veldig intressant :) blir sint hvis vi snur henne bort fra den :p
Og av en eller annen grunn så synes hun den store klokka vi har på veggen er veldig morsom, den kan hun ligge å se å smile til lenge :)
Har også hørt henne le ordentlig, men det var når hun sov, så hun drømte vell noe gøy :)
Gleder oss over alt som skjer i utviklingen nå, nesten som man ser forskjell fra dag til dag :)
 
Må også skryte litt av gutten min på 2 mnd, fra etter han var 2uker har han sovet gjennom hele natta. Han har skjønt at når han blir lagt i sin seng og det er mørkt da er det natta, sover 8-9 timer i strekk :) min mor sa jeg hadde sovehjerte, så må nok gått i arv :p
 
Må også skryte litt av gutten min på 2 mnd, fra etter han var 2uker har han sovet gjennom hele natta. Han har skjønt at når han blir lagt i sin seng og det er mørkt da er det natta, sover 8-9 timer i strekk :) min mor sa jeg hadde sovehjerte, så må nok gått i arv :p
Hørtes jo fantastisk ut! Min lille jente har gjort det i tre netter nå og jeg er storfornøyd;)
Man får litt mer energi av skikkelig søvn, du er heldig:)
 
Må også skryte litt :) han har begynt å skravle noe veldig. Masse lyder og strålende fornøyd. Skravla akkurat masse med bamsen på stellebordet, men sovnet allikevel igjen nesten med en gang etterpå :)
 
Må skryte litt av snuppa mi som rulla fra rygg til mage for første gang i går :) I dag har hun feiret tremånedersdagen med å gjenta bedriften mange ganger :) Så flink!
 
Min lille tok i dag tak i ørene på en lekebamse og puttet de i munnen for første gang :) I går spiste hun intenst på mine fingre
 
Gutten vår kom seg endelig fra rygg til mage i dag! :) såå fornøyd når han kom seg rundt! Han er 4 måneder den 10. Gøy at han har blitt så stor og aktiv :)
 
Gutten vår kom seg endelig fra rygg til mage i dag! :) såå fornøyd når han kom seg rundt! Han er 4 måneder den 10. Gøy at han har blitt så stor og aktiv :)
Så gøy :) Her er ikke rulling så veldig stas enda ;)
 
Back
Topp