Gubben spurte med på mandag hvorfor nesa var nede hele tiden så sa jeg bv, han sa konkurranse? Jeg skal ja! Så flirte han og forsatte med sitt [emoji14]
Har bare trådløs lader så sliter når det blir lite strøm [emoji14] Det syns jeg også. Nå driver guttene og spruter vann på meg jo
Jippi huhei, brillene mine er knekt og forvrengt. Nu får jeg hodepine av å se igjennom glassene, pluss at selv om jeg ved nød får ordnet en time for ny bestilling i morra, må jeg gå med dette de neste 2-3 ukene... -.-
Er en serie som handler om hvordan "Psyco" (Norman bates) blir Psyco. Har aldri sett filmen, men serien er ganske interessant
Jeg er regnskapsfører Og i kveld behandler jeg inngående faktura for betaling i morgen Jeg har ulønnet perm Men hjelper til på timebasis
Er jo lov å drømme. Sist gang dette skjedde brukte jeg iallefall linser. Det har jeg ikke klart siden jeg ble gravid med poden, så nu er brillene alt jeg har..
Det er kjipt føler med deg. Har prøvd det selv en periode. Men anbefaler det ikke. Så nå har jeg to par. Koster dog litt men gull vert. Kan ikke gjøre en ting uten