♥ Påskeferie ♥

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
10 deilige fridager står for tur, disse skal nytes til fulle!!! Helge vasken er tatt - nå er det ferie :) :)

Noen rolige hjemmedager nå først, så går turen til fjellet! Leid hytte sammen med flere i familien! Skigåing, slalom, aking og grilling står på planen. Gleder meg ★

Hva er påskeplanene deres da damer? :)
 
Påskeferie er deilig ;-) Jeg jobber ukedagene, men har fri helligdagene :) Tidligere jobbet turnus og jobbet mye helligdager og ferie, så synes det er luksus med 5 dager fri på rad ;) Vurderer hyttetur hvis det er skiføre ellers blir det hjemmekos :) God påske!
 
Vi reiser til gran canaria i morgen tiiiiidlig :D siste sydentur uten barn <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Påskeferie er deilig ;-) Jeg jobber ukedagene, men har fri helligdagene :) Tidligere jobbet turnus og jobbet mye helligdager og ferie, så synes det er luksus med 5 dager fri på rad ;) Vurderer hyttetur hvis det er skiføre ellers blir det hjemmekos :) God påske!

Ja det skjønner jeg!! All ekstra fri er herlig :) God påske!!
 
I morgen blir det familieselskap, og på mandag er det oul!! Gleder meg kjempe masse!! Kommer (forhåpentligvis) til å gå i lykkerus hele påska! ♡

Ellers har vi ingen planer. Skal kose oss masse hjemme, og kanskje en liten hyttetur vist det blir fint vær. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I morgen blir det familieselskap, og på mandag er det oul!! Gleder meg kjempe masse!! Kommer (forhåpentligvis) til å gå i lykkerus hele påska! ♡

Ellers har vi ingen planer. Skal kose oss masse hjemme, og kanskje en liten hyttetur vist det blir fint vær. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så spennende med oul da :) virkelig noe å glede dere til. Herlig med hjemmekos og da, kos dere :)
 
Først står nattevaktshelg for tur. Men så! Skal me reisa til hytta til mamma og pappa der lillemor allerede e å vente på oss:) Ho reiste med besteforeldra på fredag:) Gleda meg til late daga å påskeegg fult i knask:-D
 
Her er det dårlig med påskeplaner, skal hjelpe til på den lokale skihytten en dag :)
Håper og komme oss på en hyttetur, men det ser dårlig ut. Får bare gjøre det litt hyttekoselig her hjemme med tente lys og null strøm :)
 
Her blir det stille og rolig hjemmepåske :) Har vært mye reising og hektisk ellers de siste ukene, så gleder meg til det! Men må jobbe hverdagene til uka. Gleder meg mest til etter påske, for da er det OUL!
 
Det er så deilig ned disse ekstra fridagene, et lite avbrekk fra hverdagen!! Enten det er hjemme eller på tur, så kan man nyte late dager og ha lange morgener! ! Det er vi glade i, både vi voksne og ungene. Slippe hverdagens mas og stress ♥
 
Deilig med ferie, men skulle ønske det var noe annet vær enn regn og kaldvind... Mange dager igjen så krysserfingrene ;) Skal bare være hjemme, eldste er hos faren sin og jeg skal jobbe onsdag.. Kanskje møte ei venninne en av dagene ellers slække :p
 
Vi skal på oul onsdag påskeuka gleder meg!! Ellers skal vi slappe av og ta noen småbesøk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det mye jobbing for min del. Mannen og barna har fri fra jobb, skole og bhg. Jeg har fri mandag, torsdag, lørdag og søndag. Håper vi får en hyttetur til neste helg.
 
Back
Topp