Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Sent from my iPhone using BV Forum
Velkommen som prøver her på Før svangerskapet på BV. Hvis du vil stå på listen her så skriv "Hei" i tråden her, så fører jeg deg inn på listen. Når du blir gravid, flytter over på terminforum og flytter ut fra Før svangerskapet så si ifra her i tråden, så tar jeg deg av listen. Hvis noen har glemt å si ifra at de har flyttet ut (skrevet seg opp på terminliste) må gjerne dere andre gi meg et tips, så listen er mest mulig riktig til enhver tid.
Husk også å si ifra i denne tråden om du har endret nicknavn! Skriv et innlegg: "Jeg har skiftet nicknavn. Gammelt nicknavn: ______."
Så jeg kan stryke det gamle og føre deg opp med nytt i stedet.
Du må ha et nicknavn for at jeg kan føre deg opp, så om du er ny på BV og har fått tildelt automatisk brukernavn må du lage ditt eget selv før du sier "Hei" i denne tråden.
Jeg legger til nye og fjerner gravide fortløpene, så om du er på app så må du oppdatere mens du er inne på første siden i denne tråden for å få med deg endringer i denne listen siden forrige gang du tittet på oversikten.
For at oversikten til enhver tid skal være oppdatert lages listen helt på nytt tre ganger i året, det er både i tilfelle noen har glemt å si ifra at de har blitt gravide eller om de har sluttet å være aktive her på BV. Det betyr at vi starter med en ny tråd med nytt opprop hvor du må si hei på nytt dersom du fortsatt prøver. Nye opprop skjer omtrent: 1. januar, 1. mai og 1. september.
Denne oppropslisten er gjeldende for perioden 1. september til 31. desember 2014.
Vi som prøver
A:
Ahlois
Angelise
B:
Bambii1
Bina
C:
Carros
Chibi
D:
derma