♥ Drømmen om sistemann ♥

CD 12

Testrekka så langt :rolleyes: Blir ikke klokere :p
 

Vedlegg

  • F767AD2C-3B2C-4523-9153-C7EA31A2C663.jpeg
    F767AD2C-3B2C-4523-9153-C7EA31A2C663.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 70
Pleier du å ha el så tidlig? Ser ikke ut som at det har vært enda. Temper du?:)
Pleier å ha EL mellom CD 11 og 14, så jeg tror nok ikke jeg har hatt EL enda.. Har fremdeles en del slim og ikke hatt EL smerter.
Jeg temper ikke da jeg har ei lita ei som våkner en del på nettene... Men tenkte jeg skulle begynne å tempe igjen neste pp :) Har god erfaring med temping fra da vi prøvde på nr 1.
 
CD 13
Det kaaan se ut som om det nærmer seg noe nå :pompus: Får ta en ny test ikveld og se... Har hatt en del smerter på høyre siden igår og idag, så jeg håååper på EL idag eller imorgen :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • AE6354EC-3010-41CD-9FB2-10891325D007.jpeg
    AE6354EC-3010-41CD-9FB2-10891325D007.jpeg
    37,6 KB · Visninger: 84
Last edited:
CD 14. Blir ikke klok på el-testene jeg. Blir det en ny pp så kjøper jeg inn en annen type. Testen idag var omtrent som igår, så jeg tester igjen ikveld og imorgen tidlig og ser. Av kroppslige symptomer hadde jeg mye el-smerter iforgårs og igår (på begge sidene, men spesielt på høyre) i tillegg til mye slim de siste dagene som var nesten borte idag. Så forhåpentligvis har jeg hatt EL da :rolleyes: Jeg har aldri hatt god erfaring med EL-tester uansett....

Vi har iallefall lagt inn aksjer annenhver dag til nå og satser på å legge inn ca hver 2-3 dag frem til IKM i tilfelle EL egentlig ikke har vært :) Tror nok det blir temping på meg neste pp, har mye bedre erfaring med det enn med tester....:rolleyes: (men satser jo egentlig på at ikke det blir noen ny pp :angelic:)
 
CD 14. Blir ikke klok på el-testene jeg. Blir det en ny pp så kjøper jeg inn en annen type. Testen idag var omtrent som igår, så jeg tester igjen ikveld og imorgen tidlig og ser. Av kroppslige symptomer hadde jeg mye el-smerter iforgårs og igår (på begge sidene, men spesielt på høyre) i tillegg til mye slim de siste dagene som var nesten borte idag. Så forhåpentligvis har jeg hatt EL da :rolleyes: Jeg har aldri hatt god erfaring med EL-tester uansett....

Vi har iallefall lagt inn aksjer annenhver dag til nå og satser på å legge inn ca hver 2-3 dag frem til IKM i tilfelle EL egentlig ikke har vært :) Tror nok det blir temping på meg neste pp, har mye bedre erfaring med det enn med tester....:rolleyes: (men satser jo egentlig på at ikke det blir noen ny pp :angelic:)
Hvordan type EL-tester bruker du? Ser ut som det kan være Helm sine?
 
Hvordan type EL-tester bruker du? Ser ut som det kan være Helm sine?
Problemet er at jeg husker ikke hva slags tester det er, så jeg kan ikke få søkt opp andres erfaring med de :p Kjenner du dem igjen? Har du erfaring med dem selv, i så fall?
 
Livmorhalstappen er i dag ÅPEN. Ingen tvil der i alle fall :woot: Kunne omtrent få inn en hel finger, kjentes det ut som.. (Sorry, tmi :rolleyes:) Men den satt veldig lavt, og det er vel heller et tegn på tr.
Det kom også et par striper med blod på papiret da jeg tørket meg nettopp. Godt tegn, eller et tegn på tidlig tr? Usikker. Hadde litt spor av blod på papiret for 3 dager siden også. Mye mulig det er EL som skjer nå da, kanskje jeg kan hoppe inn i DPO-land i morgen, det hadde vært fint :D
 
Livmorhalstappen er i dag ÅPEN. Ingen tvil der i alle fall :woot: Kunne omtrent få inn en hel finger, kjentes det ut som.. (Sorry, tmi :rolleyes:) Men den satt veldig lavt, og det er vel heller et tegn på tr.
Det kom også et par striper med blod på papiret da jeg tørket meg nettopp. Godt tegn, eller et tegn på tidlig tr? Usikker. Hadde litt spor av blod på papiret for 3 dager siden også. Mye mulig det er EL som skjer nå da, kanskje jeg kan hoppe inn i DPO-land i morgen, det hadde vært fint :D

Spennende :dance008
 
Problemet er at jeg husker ikke hva slags tester det er, så jeg kan ikke få søkt opp andres erfaring med de :p Kjenner du dem igjen? Har du erfaring med dem selv, i så fall?
Det ser litt ut som Helm sine. I så fall er de ganske dårlige :sorry: Veldig dårlig fargestoff i dem og jeg har virkelig slitt med å se når den faktisk er positiv. Det er flere PP'er hvor jeg ikke føler jeg har fått positiv test med dem.

Krysser alt jeg har for at det er EL som kommer snikende ;)
 
Det ser litt ut som Helm sine. I så fall er de ganske dårlige :sorry: Veldig dårlig fargestoff i dem og jeg har virkelig slitt med å se når den faktisk er positiv. Det er flere PP'er hvor jeg ikke føler jeg har fått positiv test med dem.

Krysser alt jeg har for at det er EL som kommer snikende ;)
Da bestiller jeg en annen type når TR kommer, forhåpentligvis blir det ikke nødvendig :rolleyes:
 
Da er det vel ingen tvil om at streken har blitt svakere. Den sterkeste testen fikk jeg igår på CD 13, mens kroppslige tegn (som åpen livmorhalstapp) tilsier at EL er idag. Velger å tenke at EL er idag og at imorgen er 1 dpo :) Da er det bare å telle ned til test-dag!
 

Vedlegg

  • 0E0EB6AF-96D2-4066-B754-02764EDB5CE3.jpeg
    0E0EB6AF-96D2-4066-B754-02764EDB5CE3.jpeg
    14,3 KB · Visninger: 56
Back
Topp