♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Wooowwww!!! Nå blir det virkelig et fotballag :hilarious:❤️❤️❤️
 
Wow, gratulerer så mye med resultatet!!:Heartbigred
 
Wooohooo!! For en fantastisk nyhet!! Hurra! ❤️❤️❤️
 
Oioioi!! For et resultat :D Gratulerer med skikkelig storfangst! Dette må det bli baby av❤️
 
Whaaat, nå måtte jeg lese med hevede øyenbryn alså!:wideyed: så fantastisk resultat ;)
en seier mtp måten du ble behandlet i tlf :confused:
 
Wooooooooow, wow. :D
 
11! Wooot, det var voldsomt! Så gøy!! Gratulerer så masse!
 
Den som venter på noe godt og alt det der :) Jeg hadde tenkt jeg kanskje kunne snikeringe til St.Olav i morgen for å høre hvordan det går med befruktningen, men det skal jeg altså bare slå fra meg :p
 
OMG, 11 blastoer??!! Aldri hørt om et sånt resultat før! Det er jo bare helt fantastisk ❤️og dette må det jo bli minst en baby av ❤️
 
Dæven døtte!!! Villeste jeg har hørt!! Det MÅ det jo bli baby av!!! Gratulerer så mye❤️❤️❤️❤️
 
Shiiiiitt, for et vanvittig bra resultat!!!! Herlighet!! Og SOM dere fortjente slike nyheter nå :Heartred:Heartred
Det er klart det blir baby(er) av dette! Nå håper jeg kroppen kommer seg fint og du får en fin periode frem mot fryseforsøk. Dette skal bli så bra det, gratulerer! :happy:
 
Hei jeg er ny her, men kjenner deg igjen fra mAiforumet i 17. Så utrolig urettferdig historie du har. Men fantastisk resultat på siste nå da. Håper inderlig det blir babyer av det❤️❤️ Krysser alt jeg har for deg nå!
 
Oi, herliga london for ett fint resultat! :D Håper du får satt inn gullegget i desember.
Håper det går bra med deg:Heartred
 
Wooowwww!!! Nå blir det virkelig et fotballag :hilarious:❤️❤️❤️
Hihi :D Ja! Håper hvertfall på både lillebrøster og bittelillebrøster om jeg får mannen med på det :p ❤️❤️❤️
Wow, gratulerer så mye med resultatet!!:Heartbigred
Tusen takk :D ❤️
Wooohooo!! For en fantastisk nyhet!! Hurra! ❤️❤️❤️
Helt fantastisk! Tusen takk :D ❤️
Oioioi!! For et resultat :D Gratulerer med skikkelig storfangst! Dette må det bli baby av❤️
Tusen takk :D ❤️ Det MÅÅÅ det nå altså ❤️❤️❤️
Wooooooooow, wow. :D
Jaaa, WOW er rette ordet :D :D
 
Whaaat, nå måtte jeg lese med hevede øyenbryn alså!:wideyed: så fantastisk resultat ;)
en seier mtp måten du ble behandlet i tlf :confused:
En veldig stor seier :D Tusen takk ❤️❤️

11! Wooot, det var voldsomt! Så gøy!! Gratulerer så masse!
Tusen takk :D ❤️

OMG, 11 blastoer??!! Aldri hørt om et sånt resultat før! Det er jo bare helt fantastisk ❤️og dette må det jo bli minst en baby av ❤️
Ikke jeg heller. Fikk jo helt sjokk :p Minst 1 baby må det definitivt bli nå ja :D ❤️❤️

Dæven døtte!!! Villeste jeg har hørt!! Det MÅ det jo bli baby av!!! Gratulerer så mye❤️❤️❤️❤️
Hihi :p Det MÅ det :D Tusen takk :D ❤️❤️

Shiiiiitt, for et vanvittig bra resultat!!!! Herlighet!! Og SOM dere fortjente slike nyheter nå :Heartred:Heartred
Det er klart det blir baby(er) av dette! Nå håper jeg kroppen kommer seg fint og du får en fin periode frem mot fryseforsøk. Dette skal bli så bra det, gratulerer! :happy:
Tusen takk :D ❤️❤️ Var utrolig godt å endelig få noen gode nyheter opp i all dritten som har vært. Dette blir bra ja :D ❤️❤️❤️❤️

Oi, herliga london for ett fint resultat! :D Håper du får satt inn gullegget i desember.
Håper det går bra med deg:Heartred
Tusen takk :D Vi satser på det nå ❤️❤️
 
Den som venter på noe godt og alt det der :) Jeg hadde tenkt jeg kanskje kunne snikeringe til St.Olav i morgen for å høre hvordan det går med befruktningen, men det skal jeg altså bare slå fra meg :p
Ja :D❤️❤️ Hvordan gikk det med deg?
 
Hei jeg er ny her, men kjenner deg igjen fra mAiforumet i 17. Så utrolig urettferdig historie du har. Men fantastisk resultat på siste nå da. Håper inderlig det blir babyer av det❤️❤️ Krysser alt jeg har for deg nå!
Tusen takk :) Vi håper virkelig det nå :) ❤️❤️ Hvordan går det med deg?
 
Ja :D❤️❤️ Hvordan gikk det med deg?

Vel, vi har ikke hørt noe fra dem siden uttaket, så da må det vel være noen av eggene som ble befruktet? :) Tør ikke helt å tro det før jeg får det bekreftet fra sykehuset. Innsett er planlagt i morgen og det blir sykt spennende!
 
Startet med primolut i dag som jeg skal ta til og med onsdag for å få tr, så håper den kommer til helgen. Så blir det trippelkur letrozol cd 3-7 og testing etter el. Får inderlig håpe el ikke kommer på en mandag eller tirsdag da. Veldig uvant å skulle ha naturlig syklus etter å bare ha hatt styrte sykluser, men er villig til å prøve noe nytt for å se om det kan gjøre at jeg ikke mister igjen. Blitt lovt lutinus og klexane frem til hvertfall uke 12 så krysser alt jeg kan for at det nå vil gå. Nå må bare alt gå etter planen og en liten spire feste seg og bli der ❤️
 
Back
Topp