♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Gratulerer med vel overstått.

Fått barna innen man var 30 ja. Det trodde jeg og når jeg var ung. 29, 31 og 36 var jeg når mine ble født

Fikk dem før jeg ble 40 i sommer da
Tusen takk :)

Uheldigvis blir det ikke alltid som man planlegger. Nå håper jeg bare at jeg i det hele tatt skal klare å få en nr.2
 
Masse lykke til på ul på fredag! Krysser fingrene for at det skal gå knirkefritt denne gangen ❤️ Og hipp hurra for 30 år! Jeg skulle være ferdig med barn innen jeg var 25 :hilarious:
Tusen takk ❤️ Håper inderlig det, men er innstilt på overstimulering igjen (med innstilt mener jeg at jeg vet det er en stor mulighet, men kommer nok til å knekke sammen over at vi nok en gang må vente enda lenger på å prøve å få til dette mirakelet :( )
 
Tusen takk ❤️ Håper inderlig det, men er innstilt på overstimulering igjen (med innstilt mener jeg at jeg vet det er en stor mulighet, men kommer nok til å knekke sammen over at vi nok en gang må vente enda lenger på å prøve å få til dette mirakelet :( )
Håper krysser og ber til høyere makter om at det er nå hellet skal snu ❤️❤️ Klem ❤️
 
Gratulerer med den store dagen ☆
Jeg skulle OG ha barn og være ferdig før fylte 30. Fikk frøkna 2mnd før 30 årsdagen:p og nå blir det det samme, med lillebror. Kommer ca 2 mnd før 32 års dagen. Rart hvordan livet blir. Jeg håper sånn du og sitter med et søsken snart:D
 
Gratulerer så mye med 30 årsdagen! Jeg hadde også alltid sett for meg barn før 30. Ble ikke sånn her heller, men har iallefall to før 35.

Håper og tror at du får en forsinket 30 års gave snart ❤️
 
Hipp hurra for 30 år :D

Drømmen om barn før 30 forble en drøm for min del, her fylte jeg 30 år 2 små måneder før frøkna kom. Så blir det spennende å se når nr 2 kommer. Føler ikke på tidspresset lenger i hvert fall :p

satser på at du får en spi
 
Gratulerer med den store dagen ☆
Jeg skulle OG ha barn og være ferdig før fylte 30. Fikk frøkna 2mnd før 30 årsdagen:p og nå blir det det samme, med lillebror. Kommer ca 2 mnd før 32 års dagen. Rart hvordan livet blir. Jeg håper sånn du og sitter med et søsken snart:D
Gratulerer så mye med 30 årsdagen! Jeg hadde også alltid sett for meg barn før 30. Ble ikke sånn her heller, men har iallefall to før 35.

Håper og tror at du får en forsinket 30 års gave snart ❤️
Hipp hurra for 30 år :D

Drømmen om barn før 30 forble en drøm for min del, her fylte jeg 30 år 2 små måneder før frøkna kom. Så blir det spennende å se når nr 2 kommer. Føler ikke på tidspresset lenger i hvert fall :p

satser på at du får en spi

Tusen takk dere ❤️ Det viktigste er vel at vi klarer det, selv om det ikke ble verken slik eller når man tenkte :) ❤️❤️❤️
 
Hurra for nytt forsøk og mange klemmer ❤️
 
Sprøytedag 9 - Ultralyd

Eggposene vokser fint, men er litt for små på 13-16mm så det blir ny ultralyd på mandag. Da hadde gyn tro på at det skal se bra ut og at uttak mest sannsynlig vil bli på onsdag. Mange eggposer som vanlig så fikk beskjed om at det bare var å forberede meg på overstimulering igjen.
 
Alt så bra ut på ultralyd i går. Minst 12 eggposer måler 18-23 mm, også var der flere mindre. Angående overstimulering ligger det litt i grenseland akkurat nå så det kommer helt an på om jeg begynner å få væske i buken nå som ovitrelle er satt. Vi får bare vente å se. Uttak blir i morgen (onsdag) og planlagt innsett blir mandag :)
Der er alltid et styr ved ferskforsøk å få til hele reisebiten siden vi er nødt å ta med vesla. Nå blir det slik at vi jobber halv dag i dag og kjører rett etter jobb. Da er vi fremme i kveld en gang. Svigermor blir med for å passe vesla mens vi er på uttak. Og vi har bestemt oss for å bli til torsdag siden jeg basert på tidligere erfaring vet at jeg ikke kommer til å være i noen form til å sitte i en bil de 6-7 timene hjem igjen samme dag som uttaket. Om jeg får sette inn på mandag så tar jeg fly dit alene den dagen.
 
Masse lykke til med uttak! ❤️ Håper det blir mange bra egg og at du slipper overstimulering.
 
Masse lykke til ❤️
 
Masse lykke til! Heier, krysser og håper ❤️
 
Heier og krysser!!
 
Masse, masse lykke til med uttak! Krysser fingrene for fin fangst, og ikke minst god befruktning og utvikling! :)
 
Lykke til imorgen ❤️
 
Back
Topp