♥️Nedtelling ♥️

ser den! vi må kjøre 5-6 timer en vei :/ mulig vi setter av en dag og tar en road trip:)

Shit :/ det er forskjell. Her bruker jeg 20 min til nærmeste sted, og har mange rundt å velge mellom.

Men, hadde jeg ikke opplevd 2 MA på rad, hadde jeg nok ikke samme behov for å sjekke så tidlig med UL. :)
 
dere som skal på TUL, er det noen spesiel grunn? privat eller via lege?

I forrige svangerskap fikk jeg henvisning fra lege, av den enkle grunn at jeg ønsket å vite at alt så bra ut. Denne gangen ville jeg gå rett til privat, men fikk beskjed at hvis jeg bare fikk henvisning fra lege ville det bli gratis. Ga samme begrunnelse som sist. Så det har liksom ikke vært at jeg måtte ha en spesiell grunn utover det:bored:
 
I forrige svangerskap fikk jeg henvisning fra lege, av den enkle grunn at jeg ønsket å vite at alt så bra ut. Denne gangen ville jeg gå rett til privat, men fikk beskjed at hvis jeg bare fikk henvisning fra lege ville det bli gratis. Ga samme begrunnelse som sist. Så det har liksom ikke vært at jeg måtte ha en spesiell grunn utover det:bored:
okei, kanskje jeg får vi lege om jeg spør da:) er eneste muligheten jeg har om jeg vil på TUL
 
8 dager til første jordmor time
42 dager til uke 12
98 dager til uke 20
Er halvveis samme dag som e har bursdag
 
34 dager til uke 12
46 dager til TUL ( har allerede vært på TUL en gang, så dette blir nummer 2, rundt uke 13)
79 dager til OUL
 
35 dager til legetime
38 dager til 12 uker
79 dager til oul
 
Nipt-test og tul: 21 dager
Første jordmortimen: 10 dager
Uke 12: 31 dager
Vet ikke når det blir oul
 
Nipt-test og tul: 21 dager
Første jordmortimen: 10 dager
Uke 12: 31 dager
Vet ikke når det blir oul
Har du bestilt time til NiPt allerede? ♥️ Vet du om det er «lang kø»? Vurderer også å bestille dersom det lar seg gjøe
 
Tul i uke 28 :)
 
6 dager til TUL nr 2.
34 dager til uke 12
77 dager til OUL

tenker å bestille første jordmor time etter resultater på neste TUL. Har vært hos lege for helsekort osv
 
Back
Topp