♥️Nedtelling ♥️

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenkte vi kan starte med en slags nedtelling...som kan være et fint tidsfordriv; telle ned til
- tidlig ultralyd
- første jordmor timen (om det er bestilt)
- uke 12 som er den «magiske» grensen for mange :D
- ordinær ultralyd når man har datoer for dette


Meg:
- 14 dager til TUL
- 48 dager til jeg har passert uke 12
- har enda ikke bestilt jordmor time

♥️♥️♥️
 
3 dager til legebesøk for å snakke med graviditeten.
40 dager til uke 12
43 dager til ultralyd
 
2 dager til første jordmortime
11 dager til tidlig ultralyd (8+1)
 
17 dager til jordmortime
40 dager til 12 uker
Satser på å bestille NIPT til uke 10, så da vil det være i underkant av 30 dager til første ul også :)

Edit: NIPT er bestilt til 20. juli, så 42 dager pga ferieavvikling på klinikkene :)
 
Last edited:
Skal vi se! Jeg har ganske mange timer spikret allerede :p

TUL: 30 dager
12 uker: 33 dager
2. Jordmortime: 58 dager
OUL: 81 dager
 
Første jordmortime: 2 dager
TUL: 15 dager
12 uker: 48 dager
 
dere som skal på TUL, er det noen spesiel grunn? privat eller via lege?
Jeg tar privat fordi jeg ønsker å se at alt ser greit ut før vi forteller til barna. Skal i uke 11+4 og ville nok ventet enda en uke men da hadde klinikken sommerstengt.
 
Jeg tar privat fordi jeg ønsker å se at alt ser greit ut før vi forteller til barna. Skal i uke 11+4 og ville nok ventet enda en uke men da hadde klinikken sommerstengt.
okei:) er så synd at ikke alle i dette landet har rett på å få sett at alt ser bra ut tidlig:/ her må jeg nok vente til OUL
 
okei:) er så synd at ikke alle i dette landet har rett på å få sett at alt ser bra ut tidlig:/ her må jeg nok vente til OUL
Ja! Heldigvis kommer den retten nå etterhvert! Jeg kjører 1 time for å finne et tilbud, men synes det er verdt det.
 
okei:) er så synd at ikke alle i dette landet har rett på å få sett at alt ser bra ut tidlig:/ her må jeg nok vente til OUL
Når det er sagt fikk jeg tul på sykehuset i uke 14 sist og det var ELENDIG. de hadde så dårlig utstyr at jeg så praktisk talt ingenting. De private har sykt gode maskiner som kan se detaljer veldig tidlig.
 
Ja! Heldigvis kommer den retten nå etterhvert! Jeg kjører 1 time for å finne et tilbud, men synes det er verdt det.
ser den! vi må kjøre 5-6 timer en vei :/ mulig vi setter av en dag og tar en road trip:)
 
Back
Topp