♥️ Terminliste ♥️

Sånn. Tror jeg har fått laget meg et kallenavn nå. Er helt ny her Hvis det finnes en tråd med informasjon om siden link den gjerne til meg Har to valg angående sykehus jeg også, men er ikke helt der ennå at jeg vet det. Bare la den stå blank enn så lenge

Supert, da har jeg ført deg opp :) finnes litt info under "informasjon og tilbakemelding " (eget underforum), men er bare å spørre altså. :)
 
2.okt, Himlaetablert, haugesund :)
 
Gratulere så mye til alle med positive tester! :love022Fått svake positive siden 3+3 så har holdt litt igjen å melde meg inn her. Er 3+6 i dag å sett litt økning men mest i dag. Sniker meg forsiktig inn her å satser på at det holder. Hadde spontanabort i slutten av desember så har ikke hatt mensen enda etter da. (Testet etter det for å se at den ble helt negativ) Fulgt eggløsningstester så kan se ut som det klaffet. Symptomene på kroppen er ikke til å unngå å tenke graviditet men man får en liten skepsis allikevel. Veldig ømt nederste del av magen og veldig mye murringer i puppene. Krysser fingrene for spire som vokser å utvikler seg :love017

Spent21 - UNN Tromsø - Termin 11/10
 
Last edited:
Då hopper eg inn i oktobergruppa etter SA i starten av måneden. I dag fekk eg positiv test igjen, hurra!:love7

Foreløpig ca beregna termin er
17. Oktober - FruMilla90 - KK Bergen
 
16.oktober - Totlaaa - SUS
 
9. oktober - Campanilla - Sykehuset Telemark
 
Termindato kommer til å endre seg da EL var forsinket, men de kommer vel til å beregne menstermin frem til oul uansett (hvis spira sitter da :angelic:)

7.oktober - Marianne.89 - Sykehuset Østfold Kalnes
 
Back
Topp