Hehe i knowJa, jeg dør av de to altså!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe i knowJa, jeg dør av de to altså!!
Herlige mennesker! Lo høyt når jeg leste pappahjertes innlegg om hverdagsromantikk og frekke snaps!Hehe i know [emoji14]
Hehe, den hadde jeg ikke sett Så herlig! Er ikke uten grunn at mannen fikk pappahjerte sin bok til jul (men ikke har fått åpnet den for den ligger opptatt på nattbordet mitt )!Herlige mennesker! Lo høyt når jeg leste pappahjertes innlegg om hverdagsromantikk og frekke snaps!
http://pappahjerte.blogg.no/1451386016_slik_holder_vi_forhol.html
Ha Ha! om bare mannen min hadde lest bøker [emoji14]Hehe, den hadde jeg ikke sett [emoji14] Så herlig! Er ikke uten grunn at mannen fikk pappahjerte sin bok til jul (men ikke har fått åpnet den for den ligger opptatt på nattbordet mitt [emoji14])!
Jo ser godt at magen er langt ned Men fin mage daBolla ca. Uke 28. Ligger så langt nede at jeg må løfte han opp når jeg går for ikke å ha ubehag ugh:
Edit; ser nå at det ikke kommer frem så godt på bildet at magen er langt nede
Når har du termin?37+1
Hvor rumpa mi har blitt av veit ingen :O
20. MarsNår har du termin?
Er du da 37+1 på bilde?20. Mars
Ha ha har jeg skrevet feil? Tenker det skal være 27+1 ja! [emoji23]Er du da 37+1 på bilde? [emoji14]
Hihi, tenkte meg d, men samtidi kunne jeg ikke vite Flott mage da Er nesten litt redd min ikke blir større enn hva den er nåHa ha har jeg skrevet feil? Tenker det skal være 27+1 ja! [emoji23]
Jeg har ikke sett det en gang! Ha ha! jeg skjønner nesten ikke at den kan bli større nå, men veit jo at den kan det [emoji14]Hihi, tenkte meg d, men samtidi kunne jeg ikke vite Flott mage da Er nesten litt redd min ikke blir større enn hva den er nå [emoji14]
Ser ikke bilde! helt sikker på at du er flott ♥Vis vedlegget 154995
32+6 Lisskula mi
Ja vet at min å kan bli større, var som en hval med storebror Men det er rart, liten mage, men alt er tungt alikevelJeg har ikke sett det en gang! Ha ha! jeg skjønner nesten ikke at den kan bli større nå, men veit jo at den kan det [emoji14]
Klart det er tungt likevel, du har jo en like stor baby der inne selv om magen er liten.Ja vet at min å kan bli større, var som en hval med storebror [emoji14] Men det er rart, liten mage, men alt er tungt alikevel
Kjempe finVis vedlegget 156754
34+0 og Føler meg stor og tung.. Mye vann i kroppen. Fortsatt 6 uker igjen og skal bli enda større.. Hvordan skal dette gå