♡ Terminliste Mars 2026 ♡

Du kan ta meg vekk fra listen. Har fått bekreftet MA, og begynt behandling :( lykke til videre alle dere andre! :Heartred
Så trist :( Håper du får en ukomplisert prosess, og at ting går bra med deg til tross ❤️

Nå kanskje jeg endelig tør å bli med på listen...:bag:
MammaKaktus - 39 år - B1 - Sykehuset i Vestfold. Termin 22.mars :Heartred

Da er det min tur å forlate gruppen også. Stoppet opp for ca en uke siden. Så fredag skal jeg på sykehuset og tar aborten der.

Ønsker alle dere fantastiske damer her inne lykke til videre :Heartred

Ånei..!! Hva i all verden, det som har sett så fint ut frem til nå.. Utrolig leit.. sender masse gode tanker! ❤️

Ånei..!! Hva i all verden, det som har sett så fint ut frem til nå.. Utrolig leit.. sender masse gode tanker! ❤️
Sånn blir det vel når man har lite symptomer. Man har ingen måte å merke at det har stoppet opp på.

Jeg tror det kjedeligste er at man skal vente de 4 til 6 ukene det tar å blø ferdig, også skal det komme enda en mensen til før man kan starte på nytt. Vil egentlig bare få det unnagjort og starte på neste PP.

Sånn blir det vel når man har lite symptomer. Man har ingen måte å merke at det har stoppet opp på.

Jeg tror det kjedeligste er at man skal vente de 4 til 6 ukene det tar å blø ferdig, også skal det komme enda en mensen til før man kan starte på nytt. Vil egentlig bare få det unnagjort og starte på neste PP.
Håper du slipper blø så lenge, 4-6 uker er jo på lengde med renselsen, og det er jo lenge.. Leser 2-3 uker er normalen etter en abort, og ny syklus gjerne er klar innen 4-6 uker. Så håper du slipper noe langvarige greier, og at du får en regnbuespire snarest..!

Masse lykke til.. ❤️

Da er det min tur å forlate gruppen også. Stoppet opp for ca en uke siden. Så fredag skal jeg på sykehuset og tar aborten der.

Ønsker alle dere fantastiske damer her inne lykke til videre :Heartred
Ånei, du også! Så grusomt. Sender gode tanker :Heartred

Back
Topp