♡ Skravletråd JUNI ♡

Ajj.. Nesten så man håper hunden sprekker snart, egentlig..... Nesten.
Her klarer heldigvis dyra seg veldig fint bare de har selskap. Samme pokker HVEM som er med dem, for dem.
Vil jo gjerne ha hunden lengst mulig.

Men neste sommer skal jeg noe annet. Banna bein
Jeg har egentlig tenkt oss til Legoland jeg da. Men minimum dyreparken. (jeg skulle ha dyreparken i år og Legoland neste år, mens snuppa enda et under tre ;-))

Jøss som dere har skravla de par siste timene da:D syns ikke det var så lenge siden jeg var innom, men hoppa nettopp over 900 innlegg. Noen som sikter mot 25.000 ? [emoji14]
Jeg ønsket meg dem før midnatt, men.. Nådde ikke helt..

Ja. Siden han fikk jobb har jeg for det meste laget mat, men han gjør det av og til når det er helg etc. Og i dag.
Herlig.. Min blir nok aldri å gå ut i ordentlig jobb...

Så dumt da, for blir jo unødvendig stress sånn!
Ja, men ikke noe å gjøre noe med

Det får bli samme mantra i år som i fjor som året før

Neste sommer

Neste sommer skal det bli annerledes

Neste sommer skal det bli bedre.

Det er sant [emoji4] alt er jo nytt for oss begge så i utgangspunktet vil vi være mest mulig sammen.. han tar bare ei uke fri fra jobb istedet for to, så.. Men gjenstår å se hvordan det faktisk blir når hun kommer da.
Ser den altså. Men spørs om det er plass til overnatting for mannen da..? Og altså.. På sykehuset her er det.. "besøkstid for pappa og søsken" (den for "pappa" går utenom den første natta da..) og "besøkstid for andre". Så.. Er vel ikke såå ofte at fedrene er der hele tiden.. Normalt sett, er man jo hjemme igjen relativt fort og, så..

Blir spennende å se om det er et personlighetstrekk som henger igjen [emoji6] eller man ser vel det gjerne nå også, hun er jo såpass stor
Mi var ganske stor. Han her er estimert til å være mindre.. Dog målt i 2d, så får bare se.

Vil jo gjerne ha hunden lengst mulig.

Men neste sommer skal jeg noe annet. Banna bein
Jeg har egentlig tenkt oss til Legoland jeg da. Men minimum dyreparken. (jeg skulle ha dyreparken i år og Legoland neste år, mens snuppa enda et under tre ;-))
Joda. Men om de er sutrete og sære, og virker til å ha det mindre bra (.. 14 år, da ser jeg for meg at hunden begynner bli skrøpelig gitt [emoji85]).. Så.. nesten..!! Men man er jo glad i dem da, og ønsker dem et fullt liv, på den andre siden.

Men ja. Nei. Ingen sjans for å få gjort noe i år altså..? Er det kun hos mor han ikke kan sette av hunden, eller er det uansett? Går ikke med kennel liksom..?

Back
Topp