♡ Skravletråd JUNI ♡

Du vet... Før gjorde de mere det... Barselgrøt er besøk etter fødsel og kunne ha med seg mat, lage mat, vaske klær eller gulv [emoji6] så går å ønske seg det[emoji6][emoji6]
Ja, det synes jeg. [emoji14]

Tja. Greit å slippe se ham i kveld i alle fall.

Jeg synes jeg føler på kroppen, denne "snart". Men kan være jeg blir lurt og. [emoji14]
Neste kontroll om 1,5 uke ca. Neste fredag. 36+4 da.

Haha huffda. Var han gretten?

Ikke lett det der. Å skille om man blir lurt eller ei [emoji85] Skal du ha kontroll på sykehuset?

Jeg også! Min største drøm er at alle venner og familie kommer på besøk på hver sin dag, med middag til meg. [emoji7]
Ja! Det hadde vært herlig! Fylt fryseren med bakverk, skjemt meg bort med middager.... [emoji85]

Jaa men du skjønner at de ligger mest sannsynlig i garasjen. Så da må isåfall du hente til meg, jeg nekter å gå ut [emoji28][emoji28]
Bor for langt unna ellers kunne jeg ha funnet på å gjort det eventuelt gitt deg en av våres [emoji23]

Ser for deg det ja med bekkenløsninga og store magen [emoji85][emoji85]
Haha. Jeg pleier ligge skikkelig skjevt.. Men klarer ligge på magen, og har ikke bekkenløsning [emoji28]

Uff. Ugreit å være sliten.. Men bra du fpr koblet av!

Jeg har besøkt mamma og dem. Stesøster drar hjem i morgen tidlig så. Også sendte jeg jo gubben på hytta. Han furta sååå galt.... Så, godt var det. Nå - hjemme alene.

Så koselig på besøk da? Men så kjipt mes furten mann. Noe spesielt som skjedde? Godt for deg med litt fred og ro da.

Back
Topp