♡ Skravletråd JUNI ♡

Så koselig å høre :D Vært hjemme med lille, og en tur hos mamma. Jeg er så sliten om dagen, så jeg har bare koblet ut litt :) Samboer går i ferie på fredag, heldigvis.

Hva med deg da?

Uff. Ugreit å være sliten.. Men bra du fpr koblet av!

Jeg har besøkt mamma og dem. Stesøster drar hjem i morgen tidlig så. Også sendte jeg jo gubben på hytta. Han furta sååå galt.... Så, godt var det. Nå - hjemme alene.

Mhm eller I det minste vanlige parkeringsplassene, er en grunn til at de har 6 familie parkeringsplasser og når kun 2 faktisk har med barn blir det feil
Den er jo for folk som trenger det. Herregud.

Hehe, er det litt deilig alene og? Hm. Holder snart med deg i at du kansje ikke går helt i mål med uke 37 altså. Men sørg for å rekke sykehuset i allefall da :) Når er neste kontroll?
Tja. Greit å slippe se ham i kveld i alle fall.

Jeg synes jeg føler på kroppen, denne "snart". Men kan være jeg blir lurt og. [emoji14]
Neste kontroll om 1,5 uke ca. Neste fredag. 36+4 da.

Vel han som kjørte hadde vel kanskje familie hjemme, hun som står parkert ved siden av er nok også kjekk men ingen familie ihvertfall
Skjønner at det er frustrerende ja! Ei venninne sa at jeg kunne bruke familieparkeringa på IKEA siden jeg er gravid, men jeg bare.. øh.. hva med folk som faktisk har med seg barnevogn da? [emoji85]

Back
Topp