Du er god [emoji8]Skal prøve mitt beste [emoji170][emoji170]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er god [emoji8]Skal prøve mitt beste [emoji170][emoji170]
Sove godt da!God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.
Det har vi vet du.Herlig [emoji7] håper dere alle har kost dere skikkelig [emoji16]
Whaaa, hente lader bare..?[emoji23][emoji23]Jeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Er ikke mye annet å gjøre men dette klarer vi så sant ikke alle stikker nå daVi må bare skravle på
Hihi, ja da er han godt likt [emoji6]Det gjør jeg og en femtedel av kommunens befolkning også.. [emoji85] travel mann
Criminal minds altså.Hva er cm?
Det verste er at jeg fikk lyst på det [emoji23][emoji23][emoji23]Ostesmørbrød [emoji13]
Absolutt ikkeJaja vi kan ikke alle like det samme [emoji4]
God natt snuppa [emoji173]️God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.
Ja vi må vel det i tilfelleFår bare måle ca ca, så får moderatorene ta den endelige beregningen.. Får vel endelig svar i morgen tidlig, også må vi ta stat just in case.
Finne lader?Jeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Det ER mulig. Men.. Folk begynner jo bli trøtte nå da....Ja det burde jo egentlig gå bra
Hvorfor så lite søvn?Så når jeg kommer inn for første gang på flere dager, så går folk og legger seg [emoji14]
Nei da, sov kun i 3,5 timer i natt og skal snart i seng selv..
I'm here I'm here! [emoji4]Så når jeg kommer inn for første gang på flere dager, så går folk og legger seg [emoji14]
Akkurat det samme her [emoji23][emoji13]Neeei.. Jeg haaater å lage mat [emoji23]
Er en grunn til at han er kokken i hus
Bra du sjekker litt da. Tok en kjapp kjapp kikk men....Det er jeg også snart, måtte bare sjekke noen underforum [emoji54]
Nei fristet ikke like mye, må vente til etter 12 før jeg finner meg noe da [emoji23]Her ble det skive med stekt egg til kvelds [emoji6]
Nå er det vel snaaaart bare 600..Hurra [emoji16]
Er noen her ennå da[emoji2][emoji2]Så når jeg kommer inn for første gang på flere dager, så går folk og legger seg [emoji14]