Hører jeg og, kjekt det er svensk det vi ser på [emoji23]Hehe, sant nok... Hører på tv jeg [emoji6][emoji23][emoji23][emoji23] ikke tid til å se [emoji23][emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører jeg og, kjekt det er svensk det vi ser på [emoji23]Hehe, sant nok... Hører på tv jeg [emoji6][emoji23][emoji23][emoji23] ikke tid til å se [emoji23][emoji6]
Ja, det hadde vært noe[emoji6]Kunne godt vært dem foruten[emoji13]
Får bare måle ca ca, så får moderatorene ta den endelige beregningen.. Får vel endelig svar i morgen tidlig, også må vi ta stat just in case.Aner jo ikke hva som er hva av noe som helst lengre [emoji23]
KjempegreitGreit det da [emoji4]
Godt når man slipper å lage alt fra bunnen
Ja, så det [emoji23]Akkurat fra innlegge ditt ja [emoji4]
Jupp og antar besøket vi får i helga blir også fornøyd med det [emoji4]Så kjekt da![]()
Jaa, var på sykehuset og dermed ikke spesielt mye matlyst. Men etter jeg var ferdig, da var jeg sulten for to [emoji85]Glemte du lunsj? [emoji54]
Nei er ikke det, er da jeg finner noe lett fra fryseren, ofte lager vi middag for to dager daKjempegreitIkke alltid man vil eller orker å lage middag.
Neeei.. Jeg haaater å lage mat [emoji23]Jaja greit en gang imellom og du orker vel ikke lage luksus måltid heller [emoji54]
Og godr var det [emoji6]Jaja, fikk unna endel på dagtid ihvertfall[emoji1]
Hehe, stakkar han[emoji13][emoji13]Synes det går så fort unna..
Så samboer kan lage alene.. [emoji14]
Hehe traff godt da [emoji4]Ja, så det [emoji23]
Jeg svarte bare sånn ca egentlig [emoji23]
Ja. Må nok det for sikkerhetsskyldFår bare måle ca ca, så får moderatorene ta den endelige beregningen.. Får vel endelig svar i morgen tidlig, også må vi ta stat just in case.
Æsj ja...Men tvingende nødvendig[emoji23]
Huff hadde nok ikke ventet selv daJaa, var på sykehuset og dermed ikke spesielt mye matlyst. Men etter jeg var ferdig, da var jeg sulten for to [emoji85]
Han liker matlaging da. I motsetning til meg.Hehe, stakkar han[emoji13][emoji13]
[emoji23][emoji23][emoji23] ja da må det bli lett da [emoji6]Neeei.. Jeg haaater å lage mat [emoji23]
Er en grunn til at han er kokken i hus
Jeg ble også litt forvirret, men er sikkert fordi det er regnet ut fra 23.54 og 00.04 [emoji6]Hvorfor har dere ikke like tall?![emoji33]
Det er sant[emoji6]Jeg tok nok utgangspunkt i den som var 0004 og du tok nok utgangspunkt i den som var 2354. Jeg tok den 0004 bare for å være på sikre siden altså. Greit med litt for mange heller. Spesielt siden man ikke vet klokkeslett bv selv teller fra.ikke verre enn det
![]()