Greit å være på den sikre siden da [emoji4]Da tok jeg utgangspunkt i den fra 0004 altså. Aner jo ikke hva som er riktig da. Ikke så lett når man ikke har klokkeslett å se tilbake på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å være på den sikre siden da [emoji4]Da tok jeg utgangspunkt i den fra 0004 altså. Aner jo ikke hva som er riktig da. Ikke så lett når man ikke har klokkeslett å se tilbake på
Da satser vi på at han er blid igjen [emoji6]Ja, han gjør det
Ser kul ut
Ja de er ikke noen høydare..Ganske kjedelige smaker altså...
Får gjøre det nå, ligger ikke akkurat gunstig til på soverommet men nå virker det som om han har sovnet stakkarDu må lade
Mange tullingerMye drama[emoji23]
Han er kanskje travel og alltid forsinka, men han tar pasientene sine på alvor.Bra! Det ee så viktig !
Men henger plutselig 16 min bak [emoji6]Sånn kan vi ikke ha det
Var sist 33+3, skal i neste uke 36+4. Sett at jeg ikke føder før.. Gikk jo heldigvis veldig bra sist da.. Selv om det beste er om han er inne litt til...Er vel oftere kontroller hos jm også nå i slutten? Håper h*n holder seg i magehus til uke 37 hvertfall![]()
JaHuff, ble det så ille med allergien?
Hæ! Lever de 50 år tilbake i tid?Folk som forsvarer knipsing på barn
Det hadde detHadde hvert morsomt ihvertfall [emoji4]
Veldig... Tror ikke jeg holder ut til midnatt i dag gitt [emoji22]
Tja, det bør gå [emoji6]Klarer vi 25.000 I denne tråden før juli.
Gikk greit, kom til laderen med en levende mobil [emoji6]Suuupert! Men du trenger en lading. Får panikk på dine vegne.
En eller annen kvinnegruppeHvilken gruppe er det nå da?
Spørs hvilken en tar utgangspunkt i. Hu tok nok 2354 og jeg tok 0004Hvorfor har dere ikke like tall?![emoji33]
Alt for liten [emoji85] var den nye med taco! Var ikke så verst altså.Den er god men veldig liten[emoji23]
Det er detKylling er godt[emoji1]
Det skjlnner jegGleder meg til å ta med gutta på den[emoji1]