Fant en sånn liten billys micropizza. Det får duge [emoji85]
Den er god men veldig liten[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant en sånn liten billys micropizza. Det får duge [emoji85]
Hehe, sant nok... Hører på tv jeg [emoji6][emoji23][emoji23][emoji23] ikke tid til å se [emoji23][emoji6]Rekker ikke så mye annet akkurat [emoji13]
Neei.. [emoji14]Han kan jo ikke forvente det når han har stiftet familie da![emoji12]
Ja det er det.. Snart lest igjennom alle sidene her..
Omtrent det samme her, bare motsatt. Yngste spiser mye mer variert enn eldste [emoji23]Ja det er det jo
Eldste er virkelig mye mer altetende enn de andre
Og jeg har ikke gitt ham en annen introduksjon til mat enn dem... Det virket jo på ham så jeg har gjort det samme mener jeg...
Er vel oftere kontroller hos jm også nå i slutten? Håper h*n holder seg i magehus til uke 37 hvertfallNeei. Jeg krevde en måling av cervix bare. Menmen. Er 35+1 nå. Ikke lenger noe krise egentlig... Sånn sett..
Så.. legen på sykehuset dobla medisindosen min og ga meg streng beskjed om å dra til fastlegen for å sjekke at blodtrykket har stabilisert seg om to dager - på torsdag. Så mens vi var på sykehuset i dag ringte jeg til legekontoret og det var selvfølgelig umulig å få time på torsdag. Fikk i morgen istedet. Men plutselig fikk jeg melding fra legekontoret med time på torsdag hilsen fastlegen. [emoji28] noen har lest epikrisen og notatet fra legen på sykehuset [emoji85] for det notatet var litt strengt veit jeg [emoji28]
Ja er ikke heldig da
Det får'n si! Liker fastlegen min jeg.Så bra da! Det skal tas alvorlig![]()
Det er noe dritt [emoji13]
Det vet jegSynes det er deilig jeg[emoji1]
Huff, ble det så ille med allergien?Jeg noenlunde. Er ikke i form kjenner jeg. Senga frister aller mest
1662 igjen [emoji16]
Gleder han seg? Med kjæresten?Det er det ikke
1769 innlegg igjen [emoji13]
Det gjør hanGleder han seg? Med kjæresten?
Bedre enn ingenting [emoji6]En sånn billys micropizza. Godt nok! Bedre enn brødskiver akkurat i dag..
Ahaa. Du får starte en diskusjon om det er ok å slå voksne mennesker når man er uenig. Eller knipse dem på fingrene. Oppdra de voksne litt når de har dårlige meninger eller noe.Sånne folk som forsvarer knipsing på barn gjør meg hissig
Det er veldig godt, men det tar tid å lage så når det først skal lages blir det masse ekstra så man får MASSE i fryseren og [emoji2][emoji2][emoji2][emoji7][emoji7][emoji7]Åå, vårruller [emoji7][emoji7]
Samboer snakket om å lage denne uka. Det er så godt.
Har 24000 her nå da [emoji56]Håpet er der[emoji1]
God kveld damer, jeg har 4% batteri igjen og en gutt som er veldig urolig!
Prøver å få inn mange innlegg for dere idag da