>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Du har helt rettJeg kommer til at vi nå mangler 372[emoji6][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har helt rettJeg kommer til at vi nå mangler 372[emoji6][emoji16]
Deilig detHurra
Oooh, skuummeeelt..!Kanskje jeg skal være gal i morgen [emoji13]
Når må du opp i morgen?Snart ja
Ja var det daHihi [emoji23] Litt usikker på hva jeg føler for de da [emoji14]
Svigermor røyka visst i alle sine 3 svangerskap [emoji28] holdt på å tråkke i den salaten på søndag da hun var på besøk for å si det sånn.....Jaa.. Var det. Glad ingen har røkt inne med meg i hus..
Pappa kunne ha kompiser på besøk, også røkte de inne - når vi hadde lagt oss. Altså, noen rom bortfor. Og lufta godt etterpå. Men det var sjeldent..
Mamma har røkt før, men tror hun smugrøkte heller. Har aldri sett henne røyke, men vet hun ikke slutta før jeg var nærmere 10.
Frøkna som bestemmerNår må du opp i morgen?
Hahahaha jeg også. Skulle gjerne prvd ballespark bare for å se om det er like vondt som å føde [emoji14]Hahaha glad jeg ikke har penis i grunn
Ikke sant [emoji3] godt det[emoji16]Ja det blir deilig med noen dager i byen for oss selv. Restaurant og hotellfrokost og kjærestetid [emoji4][emoji4]
Må riste løs i håndledda innimellom...Såpass ja
Heia heia!Nei kommer seg [emoji13]
Jau. Er i juli også jeg da, men.. Der startet jeg bare et spm om celleprøve.. Ikke like skummelt tema det..Trur det er tryggest å holde den inne i tema, dvt kan jo flere startd i forskjellige terminer skal vurdere om jeg har mot til det i min i morra [emoji23][emoji23]
Ja da burde han dratt [emoji23]Ja, for han som ønsker å fiske liksom.....
Hmm aua ikke godt å siHahahaha jeg også. Skulle gjerne prvd ballespark bare for å se om det er like vondt som å føde [emoji14]
Ikke santJa det er en del kvoter på noen ab oss det [emoji6]
Vi kan ikke roe oss nå[emoji54][emoji54]Det blir roligere her... [emoji33][emoji33]
Vi har gamle hender [emoji23][emoji23]Ja såpass [emoji13]
Håndleddene er også ømme [emoji85][emoji13]
Forferdelig! 7 minutter bak nå da ca. Tar innpå dere [emoji2]Haha fort gjort !
Jaja vi må bare skravle. Vi skal klare målet !!!Hmm ja si det
Ja klokka tikker.. Men mest sannsynlig er ikke 00 deadline for tallene på bakrommet... Så jeg kommer til å.fortsette så lenge jeg orker [emoji23]Skal skal skal. Vi nærmer oss 00 også nå da![]()