>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hm. Kanskje det da? [emoji1]Ja, lurer egentlig litt på om hun har bakt det selv, hun som er daglig leder... Var ikke noe merke på brødet liksom. Bare en hvit pose (som du kunne plukke smultringer i og sånt..).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm. Kanskje det da? [emoji1]Ja, lurer egentlig litt på om hun har bakt det selv, hun som er daglig leder... Var ikke noe merke på brødet liksom. Bare en hvit pose (som du kunne plukke smultringer i og sånt..).
Håpa det var innlegg vi hadde igjen, men leste videre at det var det ikke... [emoji23]385 innlegg
Digg detNam.nam [emoji4]
Nope. Herregud.. Han har da bil stående her..! Synes det er så teit når han bare ligger og furter.Haha, ikke bra nok [emoji23][emoji13]
Heldigvis for detKan når han vil han og [emoji7]
Fylte horn og eplekakeHva da?
Digg jaFylte horn hørtes veldig godt ut.
Ååååå, det hørtes digg ut [emoji7]I byen en plass kjøpte jeg en veldig god en.
Kakao med piska krem og raspa sjokolade med små baby marshmallows [emoji7][emoji7] Mmmm Og sjokoladesugerør [emoji7]
Godt detFylte horn og eplekake
Ja men hvor???
Hahaha ja. Burde. Får kjøpe fingervekter [emoji23][emoji23][emoji23]Jepp.... Burde vært god trening [emoji23]
Så bra [emoji7]Åhh spennende film
Jo, men skjønner ikke hvor... Skravletråden er stille synes jeg...Hei hu hvor det går !
Veldig godtGodt det
Har visst det [emoji23]Behov for mer trening?![]()
Mhm bør du seSå bra [emoji7]
Skal se det går likevel [emoji6]Snart under 1000 !
Hu er modig [emoji23][emoji23]Lillafrosk har starta vaksineringsdiskusjonstråd på termingruppa vår.. Kan bli spennende.
Håper detSkal se det går likevel [emoji6]
Det sier jeg ogsåHu er modig [emoji23][emoji23]