♡ Skravletråd JUNI ♡

Det må skravles ;) daff morgen her. Ferie. Vi får se hva vi finner på
Ja, man må jo skravle en del for å få dette til... Var det jeg tenkte når jeg våknet altfor tidlig i dag[emoji6] fikk begynt å skravle tidligere [emoji23][emoji23]
Digg med ferie da[emoji3] og godt med daffe morgener i ferien[emoji7][emoji7]

Frokosten oppspist, må ta en runde på klesvask i dag også. Holder på å vaske alt jeg kommer over før baby kommer.. dvs jaktklær, arbeidstøy, vinterjakker, fleece og ull.. luer, skjerf og votter..
Samme her! Vasket alle babytingene så nå er det alt annet sånn at det ikke er noe enn vanlig vask når baby kommer [emoji6][emoji6]

Ja, man må jo skravle en del for å få dette til... Var det jeg tenkte når jeg våknet altfor tidlig i dag[emoji6] fikk begynt å skravle tidligere [emoji23][emoji23]
Digg med ferie da[emoji3] og godt med daffe morgener i ferien[emoji7][emoji7]
Hehe brA;) er det. Mulig vi tar turen til akvariet . Der er vi godt kjent Hehe. Og greit ha med begge . Mannen må nemlig jobbe tom ons

Hehe brA;) er det. Mulig vi tar turen til akvariet . Der er vi godt kjent Hehe. Og greit ha med begge . Mannen må nemlig jobbe tom ons
Gøy med akvariet da[emoji3] er ikke alltid lett å få helt samkjørt ferie[emoji6] men så lenge man får litt sammen er jo det det viktigste [emoji6]

Gøy med akvariet da[emoji3] er ikke alltid lett å få helt samkjørt ferie[emoji6] men så lenge man får litt sammen er jo det det viktigste [emoji6]
Må og må. Han mener han må selv. Så hadde egentlig fri, men ville ikke gå på ferie med en halvveis ferdig oppgave :) Og siden vi uansett ikke skal noe spesielt før torsdag går det helt fint :)

Ja, og greit å være føre var[emoji23][emoji6] blir vel fort nok klesvask med liten baby i hus[emoji23][emoji23]
Jada, helt klart! Regner med mannen får sjokk når han kommer hjem.. Ingen jakker i gangen [emoji28] blir godt å få vaska unna arbeidstøyet mitt kjenner jeg, så slipper jeg å tenke på det det neste året! Kjipt å komme tilbake på jobb med samme sandkasseflekkene et år etterpå.. [emoji23]

Må og må. Han mener han må selv. Så hadde egentlig fri, men ville ikke gå på ferie med en halvveis ferdig oppgave :) Og siden vi uansett ikke skal noe spesielt før torsdag går det helt fint :)
Jada, ser jo den. Godt å ha rydda pult før ferien[emoji6] ingenting som ligger å venter sånn sett.[emoji6][emoji6]

Jada, helt klart! Regner med mannen får sjokk når han kommer hjem.. Ingen jakker i gangen [emoji28] blir godt å få vaska unna arbeidstøyet mitt kjenner jeg, så slipper jeg å tenke på det det neste året! Kjipt å komme tilbake på jobb med samme sandkasseflekkene et år etterpå.. [emoji23]
Hehe, ser den! [emoji23] greit å få det gjort nå liksågodt [emoji6][emoji23][emoji23]

Fått besøk i sengen jeg
88653ce4e9626567d5bb6f7f1444e8c5.jpg
Koselig det da [emoji4]

God morgen folkens. En ny dag. En ny utfordring :) Skal nok gå så fint atte. Håper jeg.

Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit da :) Godt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg ! :D
Dere har ihvertfall en pangstart her inne [emoji54]

God morgen! Jeg har sendt mannen på jobb, han blir borte til torsdag kveld eller fredag formiddag, alt etter hvor raskt de jobber. Titter nok innom her noen ganger i løpet av dagen, men først frokost!
God morgen [emoji4]
Håper de ikke bruker altfor lang tid da [emoji4]

Back
Topp