♡ Skravletråd JUNI ♡

Pusler litt på barnerommet også [emoji4]
afcf391ea2dc9a02cff1269945a4b26c.jpg

Ååh, så fint![emoji173]️

Rolig helg her inne.. Hvordan går det med dere som er her? [emoji173]️

Sånn var det her også, i noen dager (i overkant av ei uke..). Så ble det sprengende :( ble liksom ikke noe bedre med tiden..
Men er jo forskjell på alle.
Hmmm... Håper ikke mine blir værre.. Har bare hatt noen dager og noen fsg uten... Så trur kanskje det er kombinasjon med hvor varmt det er den dagen og hvor mye jeg står og går[emoji38]

Ikke alle som trenger. Jeg gikk til uke 41 og trengte aldri strømper.
Jeg hadde ikke antydning til behov sist gang. Gikk riktig nok ikke lenger enn til 35+4, men.. Likevel. Veldig forskjell fra gang til gang.

Alt bra her. Mannen prøver å roe en overtrøtt mini. Skulle ha hørt på ham og stoppet for å gi mat i parken. Nå nekter han å sove :(
Æsj.. Overtrøtthet er aldri gøy..

Jeg hadde ikke antydning til behov sist gang. Gikk riktig nok ikke lenger enn til 35+4, men.. Likevel. Veldig forskjell fra gang til gang.
Spent på neste svangerskap! Hadde ingen kvalme i første trimester denne gang så krysser fingrene for at det skal skje neste gang også.

Hmmm... Håper ikke mine blir værre.. Har bare hatt noen dager og noen fsg uten... Så trur kanskje det er kombinasjon med hvor varmt det er den dagen og hvor mye jeg står og går[emoji38]
Kan godt hende. Her er det ikke varme i noe stor grad, så kan ikke skylde på det..

Men altså. Apotekene er jo åpne gjerne, så er jo bare å stikke innom når du evt får behovet. Kan være du ikke får behov i det hele tatt [emoji173]️

Spent på neste svangerskap! Hadde ingen kvalme i første trimester denne gang så krysser fingrene for at det skal skje neste gang også.
Jeg var kvalm i første svangerskap. Ingenting i dette [emoji23]
Heeelt ulike svangerskap gitt.

Første; kvalme, bekkenløsning men ellers frisk. Ingen hovenhet.
Denne gang: motsatt. Ingen kvalme, ingen bekkenløsning, men betydelig redusert. Svimmelhet og sykdomsfølelse.. Vannete bein som bare det. [emoji23]

Prøver dere, eller er det "neste svangerskap - en eller annen gang"? [emoji4]

Jeg var kvalm i første svangerskap. Ingenting i dette [emoji23]
Heeelt ulike svangerskap gitt.

Første; kvalme, bekkenløsning men ellers frisk. Ingen hovenhet.
Denne gang: motsatt. Ingen kvalme, ingen bekkenløsning, men betydelig redusert. Svimmelhet og sykdomsfølelse.. Vannete bein som bare det. [emoji23]

Prøver dere, eller er det "neste svangerskap - en eller annen gang"? [emoji4]
Bevisst valgt å ikke starte med noen prevensjon etter at førstemann i januar. Både jeg og mannen er klare for en til :) Tenker vi tar det litt som det kommer frem til mini begynner i barnehagen neste år.

Bevisst valgt å ikke starte med noen prevensjon etter at førstemann i januar. Både jeg og mannen er klare for en til :) Tenker vi tar det litt som det kommer frem til mini begynner i barnehagen neste år.
Spennende da! :)
Håper vi kan gjøre noe ala det samme her [emoji56]
Denne spiren tok nemlig litt tid.. Og JEG ønsker gjerne en til. Men får se an gubbis litt først. Ta praten om det når han har fått sett gleden ved gulp i halsgropa og bleier som lukter helt til naboen [emoji7]

Back
Topp