Grei pris det jaMellomste har fått nye sko, godt førnøyd. Og til 399 for goretex joggesko så er mor også fornøyd.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grei pris det jaMellomste har fått nye sko, godt førnøyd. Og til 399 for goretex joggesko så er mor også fornøyd.![]()
Heldig med at de hadde størrelsen. Det var lite utvalg i hennes størrlseGrei pris det ja
Fin pris. Hvor er de kjøpt? [emoji1]Mellomste har fått nye sko, godt førnøyd. Og til 399 for goretex joggesko så er mor også fornøyd.![]()
KvalitetNei er ikke det
Vi er nøye på dr også å da koster det
Er vel ofte sånnHeldig med at de hadde størrelsen. Det var lite utvalg i hennes størrlse
I morgen tidlig
Ops...
Der gikk jeg visst over, og jeg som hadde tenkt å stoppe på det runde tallet siden jeg ikke får skravletid de neste dagene
Sier bare god morgen. I går var jeg ikke særlig aktiv så [emoji14] Jeg hoppa bare over nå haha.
Hadde en koselig kveld med svigermor og xkollegaene mine i går da. Men når klokka nærma seg 0000 var jeg så trøtt og sliten at jeg ba mannen til svigermor bare kjøre meg hjem![]()
Ja, litt. Ble ikke sånn trykk i dem i alle fall. Tok på støttestrømper etterpå. [emoji14]
Lat morgen i dag gitt. Vaiana for 3gang. Ja. Jeg er utrolig glad i tegnefilmer [emoji14]
XxlFin pris. Hvor er de kjøpt? [emoji1]
Ser visst ut som om jeg bør leve siste tiden i dem også.. Ååh den neste måneden kan eventuelt bli veldig veldig lang nå, kjenner jeg.Sikkert lurt[emoji2] jeg bodde i støttestrømper med førstemann[emoji849]
Men skulle tro man holdt ut lengre gitt nåt man ser hvor senere vi er her... [emoji23] Har nok blitt for mye her og ganske sliten av det også. I hodet hvertfall. Tenker på rushet som følger med [emoji14]God dag[emoji2]
Koselig å være litt sosial!
Ja. Jeg er det [emoji23] Gikk rundt hele her og leta etter Trolls også... Fant ikke den da... Snurt for det.I overkant glad i tegnefilm[emoji1]
Takk
He he du daJa. Jeg er det [emoji23] Gikk rundt hele her og leta etter Trolls også... Fant ikke den da... Snurt for det.
Fikk beskjed på butikkene at de kan kjøpes på viaplay... Joda. Vet det liksom. MEN jeg liker å ha tegnefilmer på dvd jeg.He he du da
Så greit daDavsr innesko og fotballsko i boks
Håperde varer ett par år![]()