God morgen alle [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig daLat morgen i dag gitt. Vaiana for 3gang. Ja. Jeg er utrolig glad i tegnefilmer [emoji14]
Det hadde ikke jeg hellerMen dine er vel bittelitt større?
Jeg hadde forsåvidt ikke valgt det likevel. Men der er man forskjellige så det har jeg ingen problem med å forstå.
Jeg drømmer om å få med familien på en sydenferie jeg.
God tur på shoppinhPlanen er klar. Vår frokost (jentene er ferdige) og så hunden sin frokost med medisin (mannen sin jobb, men han er jo ikke her) og tannpuss og så drar vi på shopping.
Mellomste har klart å vokse ut av joggeskoene hun fikk i vår... Og nei de var ille kjøpt knappe... (broren derimot går se de han fikk i fjor høst. Han vokser 1-2 størrelser en gang i året og så er det gjort liksom... Tidligere gjorde han det rundt jul. Men de senere år sånn rundt skolestart. Vi får følge med....
Tror ikke det skjedde så mye her hellerSier bare god morgen. I går var jeg ikke særlig aktiv så [emoji14] Jeg hoppa bare over nå haha.
Hadde en koselig kveld med svigermor og xkollegaene mine i går da. Men når klokka nærma seg 0000 var jeg så trøtt og sliten at jeg ba mannen til svigermor bare kjøre meg hjem![]()
Veldih greitSå bra [emoji16]
Fort gjortOps...
Der gikk jeg visst over, og jeg som hadde tenkt å stoppe på det runde tallet siden jeg ikke får skravletid de neste dagene
God morgen [emoji8]God morgen alle [emoji173]
Det får ikke jeg nå tror jegJa det er godt. Håper jeg fortsatt får tatt et par dager i høstferien..
Da hadde jeg også hatt ett lite utbrudd gitt [emoji14] God morgen liksom haha [emoji39]Koselig daLat morgen her og. Med unntak av at jeg hadde et lite utbrudd da lille bæsjet på gulvet; tråkket i det, tok i det og begynte å gå rundt..
God morgen spyroSier bare god morgen. I går var jeg ikke særlig aktiv så [emoji14] Jeg hoppa bare over nå haha.
Hadde en koselig kveld med svigermor og xkollegaene mine i går da. Men når klokka nærma seg 0000 var jeg så trøtt og sliten at jeg ba mannen til svigermor bare kjøre meg hjem![]()
Kos derrLat morgen i dag gitt. Vaiana for 3gang. Ja. Jeg er utrolig glad i tegnefilmer [emoji14]
God morgenGod morgen alle [emoji173]
Blitt så sene kvelder her at man ikke har funka gitt. Følte meg litt teit da. Men fikk nå vært med de i 5 timer daTror ikke det skjedde så mye her heller![]()
Så bra du koste deg. Og deilig å dra hjem når man er sliten [emoji14]
Hva netthandles?God morgen alle sammen
Sitter å netthandler jeg
Innesko og fotballskoHva netthandles?
De vokser fort ja [emoji33] Er vel ikke så billig heller akkurat fotballsko gjerne?Innesko og fotballsko
Kengubarnet har vokst fra alt![]()
Mellomste har fått nye sko, godt førnøyd. Og til 399 for goretex joggesko så er mor også fornøyd.God tur på shoppinh
Nei er ikke detDe vokser fort ja [emoji33] Er vel ikke så billig heller akkurat fotballsko gjerne?