God morgen jafløyen her i dag
God morgen til Bergen også[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jafløyen her i dag
God morgen til deg.God morgen Sara[emoji1]
Her er alle oppe og har vært det noen timer[emoji85]
God morgen til deg.
Nytt profilbilde i dag også?
Jada den er detJeg syns den er fantastisk å ta ned, helst sittende nederst ved vinduet
Hihi god morgen jaGod morgen til Bergen også[emoji1]
Men det er ikke mange dagene siden du byttet før det heller..Byttet igår[emoji1]
God turBanen opp går ned![]()
Vi er oppe nå. Men ikke kommet særlig langt.God morgen Sara[emoji1]
Her er alle oppe og har vært det noen timer[emoji85]
Tusen takkGod tur![]()
Gjør det, det er en del på YouTube og om du vil kan man være medlem på onlineyoga.no[emoji2][emoji6]Det har jeg jo[emoji2] skal teste neste gang jeg er hjemme alene[emoji6]
Uff ikke godt med hovne bein/føtter.. Sliter her å[emoji58] men lurt å ligge sånn! Om det hjalp da? [emoji4]Ligge sånn noen minutter for å få vekk verste sprengen i leggene.. [emoji53]
Ooopp etter veggen gitt..![]()
.. Pluss merker etter mine aldeles ikke stramme sokker. Isj.
Gratulerer [emoji323] [emoji3]Hurra for full jobb noen mnd![]()
Med tur, mener du en spassertur bare dere, eller tur som i reise?Mannen vil på tur bare meg og han...Hmm...skeptisk
Hehe ja ser den kunne misforstås. Tur som i reiseMed tur, mener du en spassertur bare dere, eller tur som i reise?
God morgen [emoji4] godt med en rolig start da[emoji4]God morgen
Meg og jentene her i dag.
Gutta er nok godt igang, det var frokost 7.20-7.40 i dag ifølge programmet.
Vi tar det litt mer med ro her hjemme og har ikke stått opp enda, men det tyder på at vi må på badet og bytte en bleie...
God morgen [emoji4] sovet godt?God morgen jenter
God morgen [emoji4] hva er fløyen? [emoji4]God morgen jafløyen her i dag
Frem til ca kvart på fem så. Da våknet lillemor, jeg ammet. Men slet med å sove igjen. Dillet med mobilen og fikk ikke sove og prøvde og sove og dillet med mobilen, og sovna og... Vel. Rotemorgen.God morgen [emoji4] godt med en rolig start da[emoji4]
Sovet godt? [emoji4]
Men det er ikke mange dagene siden du byttet før det heller..
Dersom du skal fortsette med samme tema og bytte frekvens, kanskje dette kan bli ditt neste
![]()