Vekkerklokka ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha[emoji23] dårlig gjort av den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vekkerklokka ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Derfor fryktelig nysgjerrig på hvor mye jeg egentlig har snakka. For ser ut som jeg har snakka over 2000 innlegg siste uka [emoji23]
Du også !
Takk for det![]()
Du og![]()
Da klarte vi mål 1 og 2 i går[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Er nok det ja [emoji13]Det er braDet er det mange som burde bli
![]()
Ja, håper virkelig det nå som vi ikke mangler så mange dagene[emoji23][emoji16]Kan håpe hvertfall [emoji23][emoji23]
Minste ble med pappaen på jobb. Varte en hel time før hu ble lei da. Så nå er hu hjemme med søstra si da. Alene. Jaja. De ringer om det er noe [emoji14]
Vært mye regn i det siste da, så heldigvis ikke så mye mygg akkurat nå.
2 timer til ferie
Skulle bare ønske det ikke tok så på [emoji23][emoji23][emoji23]Vi er gode altså [emoji324]
Så bra[emoji16]Så deilig da[emoji1]
Jeg sover alltid godt jeg[emoji12]
Nedtelling på høyt plan !2 timer til ferie
Der blir godt tenker jeg [emoji16]2 timer til ferie
Skikkeligt også [emoji23]Haha[emoji23] dårlig gjort av den!
Ganske ekstremt egentlig [emoji23][emoji87]Det er utrolig bra![emoji1][emoji1]
Jada. 11 åringen lurte på om 6 åringen fikk se Harry Potter nr 5. Sa bare nei. Brgynner bli ganske dystre da så [emoji23]Hehe, satse på at de klarer seg fint[emoji1]
Enig. Vondt i fingre og hode og alt som kan tenkes [emoji23] ei lykke vi ikke trenger stemmen til dette [emoji23]Skulle bare ønske det ikke tok så på [emoji23][emoji23][emoji23]
Enig. Vondt i fingre og hode og alt som kan tenkes [emoji23] ei lykke vi ikke trenger stemmen til dette [emoji23]Skulle bare ønske det ikke tok så på [emoji23][emoji23][emoji23]