Haha. Han sover. Men hun fikk sånn ekkel hoste igjen. Gråt og gråt stakars. Tok av pysjen, hun var så klam.Kast henne på gubben [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Han sover. Men hun fikk sånn ekkel hoste igjen. Gråt og gråt stakars. Tok av pysjen, hun var så klam.Kast henne på gubben [emoji6]
Du hadde helt rett!Snart! Mistenkte vi kom til å klare det denne mnd..!
Du er ikke kjip [emoji173]Fantastisk så effektive dere er i dag! Føler meg kjempekjip som ikke har hjulpet spesielt til i dag [emoji23]
Ja!Du hadde helt rett!
Neida. Bare opptatt [emoji28]Du er ikke kjip [emoji173]
Ja med cola zero så [emoji6]Bra det [emoji23] Ta en "skål" for skravletråden på BV du, på lørdag [emoji106][emoji106]
Tja kan være andre ting også, men går du årlig til tannlege?Jeg har aldri hatt det :O Men iser litt når jeg tygger?
Nettopp! Stor forskjellNeida. Bare opptatt [emoji28]
Huff stakkarsHaha. Han sover. Men hun fikk sånn ekkel hoste igjen. Gråt og gråt stakars. Tok av pysjen, hun var så klam.
Går an å skåle med det og, så. Merk hermetegnene [emoji14]Ja med cola zero så [emoji6]
Ikke så flink [emoji85] Ikke vært uheldig nok. Burde tatt en tur.Tja kan være andre ting også, men går du årlig til tannlege?
Kan være på tide å reise da ja [emoji4]Ikke så flink [emoji85] Ikke vært uheldig nok. Burde tatt en tur.
Det stemmerDa har du rundt tall?[emoji2]
Det har deyHar vært mye liv her da[emoji1]
Klarte dere det?Vi må ha 400 innlegg til. Og et par tråder.
Ble da 100 innlegg så litt fikk jeg tilNei ikke like lett alltid [emoji4]
Men noe er bedre enn ikke noe [emoji6]
God morgen. Sovet godt?God morgen alle sammen