Jupp [emoji16] må jo ordne det om vi skal til EgyptGodt dere får ordnet det [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp [emoji16] må jo ordne det om vi skal til EgyptGodt dere får ordnet det [emoji4]
3 sider nå[emoji16]Hahaha. Ligger du langt bak?
Ja. Det er helt utrolig vekst nå
Ikke helt uproblematisk det heller da. Ikke har man instrumenter til dem så det blir dyrt.
Og over nyttår nå skal denne gjengen med min sønn inn i hovedkorpset, de skal ha uniformer som koster. Og man har ikke liggende. Og ikke minst musikalsk. Når over 1/3 av korpset et nytt... Og så ti stykket til inn der et år senere...
Hva gjaldt denne nå igjen? [emoji87] Altså. Flau over å innrømme jeg glemmer litt nå. Men hodet begynner å bli lost nåHva har du på topp da?
Ja da har han nok det han trenger.Jeg kan kjøre 10 min en vei eller 15 en annen for å komme meg til apoteket. Men fint at jeg slapp ja.
Et lite apotek har han med seg.
Livostin øyedråper og nesespray
Aerius - allergipiller
Seretide - astmamedisin
Og Paracet, som han bruker mot migrene.
Jeg også [emoji33][emoji23]
Å jo, men det kunne ikke du ser jeg [emoji23]Kan ikke hoppe over??? [emoji87]
Hihi. En liten smakebit da?Har ikke noe godt jeg nå... Spiste det opp i går [emoji23]
Eller, jeg har masse, men det skal i krukka som skal i bhg i morgen [emoji6]
Haha, ja der gikk det opp og ned [emoji23]Ja. Veldig også. Var vel litt blanding av pessimister og optimister vi i natt [emoji23][emoji23]
Charlotte Russe heter den vist [emoji4]Hva heter kaken?
Vi må ha 400 innlegg til. Og et par tråder.
Ja, blir jo fort detHaha ja. Må barr testes litt innimellom
[emoji23][emoji23][emoji23] Høres helt topp ut mohaha. Bare spøker altså [emoji14] Men for mi minste med helt topp humor ang prom og tiss. Mye mulig ja [emoji23]7 år + litt bæsjehumor = bra.
Professor Bæsjebleie, liksom.. Kommer ridende på et kjempetoalett... Hurra.
Tar innpå nå da3 sider nå[emoji16]
Har ikke nok bringebær og reiser for tidlig imorgen [emoji23]Kanskje du må.lage en til [emoji6]
Sov godt [emoji4]Her ble det mat og criminal minds også ble det mørkt[emoji28] Dere må ha ei riktig god natt og sove godt[emoji2]
Ja. Gleder meg veldig nå. Mest fordi nå begynner det å bli nok for min delBlir godt å hvile nå[emoji23]
Det skjønner jeg [emoji4]Lo litt da ja [emoji23]
Går nedover [emoji4]Hvordan går det med skravlingen? Her ble det litt kjærestetid og funnet senga nå
Men det må vi da klare, mye bedre enn I gårVi må ha 400 innlegg til. Og et par tråder.