Hba slags kino?Joda. Grei nok. Fått handlet skikkelig. Vært på kino med L. Kjøpte henne nye sko (.. BLINKEsko til og med!). Og hentet bilstolen til lille T.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hba slags kino?Joda. Grei nok. Fått handlet skikkelig. Vært på kino med L. Kjøpte henne nye sko (.. BLINKEsko til og med!). Og hentet bilstolen til lille T.
Hahaha ja [emoji23] Men han snøvaska nakken min som.hevn noen uker etter da [emoji23]Skulle likt å sett det [emoji23]
Mannen?? Så sent? Hva renser han med?Han er treeeg[emoji23]
Nå spratt han opp! For å rense bassenget.....[emoji31]
De hadde det. Hadde ikke takla oss ! [emoji23]De hadde forlatt oss[emoji23]
Jeg lader nåBra jeg lada mobil tidligere [emoji23][emoji23][emoji1]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Ikke størrelsen som teller.... [emoji23][emoji23][emoji23]Stas da[emoji1] mine agurker er 1 cm[emoji23]
Wow!! Grattis [emoji16]Mitt innlegg nr 400 idag[emoji1][emoji1]
Takk det samme! Ikke hatt særlig tid før i dag.. Handle.. Hente L.. Spise.. Kino.. Handle sko.. Hente bilstol..Koselig å se deg[emoji1]
Kino da? Blinkesko er stas !Joda. Grei nok. Fått handlet skikkelig. Vært på kino med L. Kjøpte henne nye sko (.. BLINKEsko til og med!). Og hentet bilstolen til lille T.
Svær da [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] du altså
Hei [emoji4]Fant akkurat ut at man kan følge en samtale bakover ved å trykke på de små pilene ved siden av sitatet. Ble plutselig mye lettere å få oversikt!
Kan ikke. Vil ikke. Skal ikke !Gir oss ikke nå altså[emoji1]
Hatt en fin dag? [emoji4]Kanskje jeg har litt tid til å være her inne nå..?
Hei!![]()
Hehe mye har du igjen da?Sksl det snart
Bsre hs rundt tall først
13 igjen nåHehe mye har du igjen da?
Hvor mye da?Kom igjen jenterIkke mye igjen nå
![]()
Så søtt med sovende barn [emoji7]Jupp. Dessuten sovna hu akkurat. Bare få litt dypere pust før jeg sniker meg ut![]()
Mange år siden det nå [emoji6]
Innerst inne ja [emoji23][emoji23][emoji23] Lett å strippe av da for ett badVet jo innerst inne den vil da. Var jo kledd så utfordrende!