>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det er god egenskap det [emoji7] blir helst rørt jeg når de små gjør såntEr veldig søt [emoji173] Omsorgsfull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er god egenskap det [emoji7] blir helst rørt jeg når de små gjør såntEr veldig søt [emoji173] Omsorgsfull.
Mmm godt det daKyllingklubber og pommes fites[emoji4]
Det skjønner jeg. Hadde følt det selv. Alene ville jeg gjort det.Føler på det presset om middag på bordet. For min del kunne jeg hatt skiver [emoji23]
Jada stas detSå kjekt da[emoji1]
Ja. Alltid kos [emoji170]Mhm blir godt å se familie [emoji173]️
Pizza kanskje?
Og ganske tette [emoji14] Mye leven?Veldig slitsomt[emoji23] de er 5 år, 6,5 år og 9 år[emoji4]
Ja. Lettere når mannen var borte på jobb [emoji14]Det skjønner jeg. Hadde følt det selv. Alene ville jeg gjort det.
Å nå 16 siderSåpass?![emoji85] synes det har gått tregt jeg[emoji23]
Ja hahshs. Livretten min [emoji23]
Spesielt nå når min far ikke er helt i toppformJa. Alltid kos [emoji170]
Du er håpløsSom jeg fremdeles ikke har prøvd[emoji12]
Jeg er så flink på å hoppe inn. Sist endte det med at jeg visstnok foreslo å lage et tog av vaniljesaus.
Var markedsdag, så masse folk overalt.. [emoji23] dro for å se om de hadde salg på det vi lille vi mangler til lille, det hadde de ikke så ble presang til ei venninne og 2capri bukser og 1shorts,trengte alle tre tingene så godt når man får det på salg[emoji16][emoji16] du har gjort som har gjort deg sliten da? [emoji4]Det merkes ja. Noe spesielt du har gjort i byen?
Dagen har vært helt grei. Sliten...
Morgan suleleHvem sang?[emoji2]
Får se til nattaDet hadde du sikkert godt av[emoji2]
Jeg og. De kan blandt annet ta en spinalpunksjon og tømme litt spinalvæske. Da får jeg i allefall 3 symptomfrie dager.
Helt sikkert jaDet føles kanskje sakte ut når man har vært her i hele dag[emoji23]
Så spennende da[emoji1]