>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Pepsi max [emoji23] Kan ta cider i morgen daHva skåler du med?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pepsi max [emoji23] Kan ta cider i morgen daHva skåler du med?![]()
Nei det er ikke ille!Sara la ut i tråden om denne dagen 2217 innlegg og 33 tråder for va 45min siden[emoji6] så. Ikke ille det [emoji6]
Ja hihi 4 uker nå førstÅååh då digg !
Da er vi to [emoji85] Mannen lager her...Æsj ja. Jeg liker ikke lage mat en gang
Naaw. Baaaby [emoji7]Mannen går med lille på armen for å roe henne, og hun ligger å sier baby, mamma og pappa [emoji23] Baby er dokka
Hehe farris herPepsi max [emoji23] Kan ta cider i morgen da
HerligÅhhh tenk ferie med småtrolla fra i morgen [emoji173]️[emoji173]️
Ja[emoji16]God viljestyrke det![emoji1][emoji122]
Good goodSelvsagt[emoji1]
Herlig. Planer da?Ja hihi 4 uker nå først![]()
Ja blir liv heheHerlig[emoji173]
Min har ikke energi eller tid. Så må jo. Men hater det som pesten [emoji33]Da er vi to [emoji85] Mannen lager her...
Det er enda mer dustete! Herremin. Da skal man ha 1 (!) Mener nå jeg.Drøyt mye gitt. Tåpelig !
Nåt jeg sleit med depresjon fikk jeg 10 forskjellige leger. Dritkult å forklare drt om igjen og om igjen. Akkurat som det ikke var ille nok at jeg sleit inni meg
Klarer ikke like farris [emoji33]Hehe farris her
Ja men vi ksn jo være barnslige med dem [emoji23][emoji173]For sent gitt. [emoji23] Dessuten hsr vi de fantastiske ungene våre [emoji7]
Sett ovnen på 250, fikk jeg på meld. Lurer på hva vi skal spise[emoji6]
Mikkelparken,hytten og Østlandet for å besøke familie . Gøteborg . Så 10 dager Kypros i augHerlig. Planer da?
Haha. Enig. Om vi snakker om forumet.
Ja hun susser og koser den [emoji173]Naaw. Baaaby [emoji7]
Uff da[emoji58] er så kjedelig når det man lager ikke blir noe godt [emoji46]En laks med urter. Var ikke særlig godt nei [emoji23]