>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei. Da må jeg være en plass uten dekning gitt [emoji33]Ingen dag uten![emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Da må jeg være en plass uten dekning gitt [emoji33]Ingen dag uten![emoji7]
JaGleder meg på dine vegne ! Snart er morgendagen her![]()
Ahh kjekt det daTror de utsatte bålet til lørdag her [emoji23] Har sånn fast greie med svigermor med hele slekta deres. Men tror mange var borte. Så de utsatte den en dag for å få med flest mulig daMen det går fint
![]()
Ser sånn ut. Eller... Smakes sånn ut [emoji23]Det er vel tryggest[emoji28]
Og si hva du synsSkal gjøre det[emoji2]
Hva har dere for planer i morgen da?![]()
Ja er alene hjemme. Deilig.Står til?
Der da? [emoji173]Står til?
God kveld [emoji4] jeg har hatt en fin dag, sliten kjenner jeg. Etter en lang dag med gåing i byen.
Hvordan har dagen din vært? [emoji4]
Æsj nei. Håper det er noen du har hatt og vet litt. Så dumt p forklare på nytt hele tiden !JaSpent. Vet ikke hvem nevrolog jeg får. Håper ikke det er enda en ny [emoji85]
Weee hurra for deteller skåååål
Blir fort sånn. Jeg savner å være barn [emoji173]Ja. Endelig fikk unga leke sammen. Vært så mye for oss begge. Så liten tid [emoji85]
Satser på det. Når er du ferdig når du har senvakt da?Ahh kjekt det da![]()
Her blir det fredagstaco og grilling på lørdag[emoji6] fredagstacoen er det nesten bare julekvelden som kommer i veien for[emoji23]
Jeg også gitt... [emoji22]Blir fort sånn. Jeg savner å være barn [emoji173]
Ja de må det. Det er øynene som bestemmer om behandling virker... Hvis synsnerven er under trykk over lengre tid kan man miste synet, og det får de ikke reversert. Man får synsforstyrrelser fordi papillen er hoven.Så plagsomt![emoji31] skal du sjekke synet mer?
Nei. Da må jeg være en plass uten dekning gitt [emoji33]
Oj så moro3 gutter[emoji2]
Håper det [emoji85]Er vi i rute med skravling ?![]()
Jaa [emoji173] Vi kommer til å si ifra. At vi må ha svar, og vite hva som er planen fremover.