God kveld [emoji173] Godt å se dereTrenger litt hjelp fra de som orker. Har du hatt en bra dag?
Helt grei[emoji4] hvordan er formen din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld [emoji173] Godt å se dereTrenger litt hjelp fra de som orker. Har du hatt en bra dag?
Bare prøver finne ut hva feiler kroppen min. Det er så mye [emoji23][emoji85]Noe galt?
En laks med urter. Var ikke særlig godt nei [emoji23]Hva lagde du? [emoji4]
Kinamat er godt da[emoji7][emoji7]
Det er viktigstDere er flinke damer! Skravler i vei, følte jeg datt litt ut i dag men har prøvd å være innom[emoji23]
Fort gjortEn ny type laks med urter... Den smakte rart. Eldste likte den da. Så hu spiste hun [emoji23][emoji23]
Tjaaa helt greiEr den god?[emoji2]
Dumt det floppa da. Har jo noen catchy sanger hanMorgan Sulele
Den er glad for å skulle på sykehuset i morgenHelt grei[emoji4] hvordan er formen din?
Hei!! [emoji173]God kveld![]()
Hahaha. Kom akkurat inn døra [emoji85] Unger spiser kveldsmat nå. Vært hos søstra mi en turNæh, Spyro jo [emoji173] Da er det ikke fare for å spamme mer [emoji23]
Elsker det jeg [emoji170]Ja veldig deilig [emoji173][emoji173]
Høres koselig ut[emoji1]
Haha ja. For den så jo veldig god ut da. Så ekstra surt [emoji85]Fort gjortDu er flink som prøver!
Så koseligHahaha. Kom akkurat inn døra [emoji85] Unger spiser kveldsmat nå. Vært hos søstra mi en tur![]()
Den er glad for å skulle på sykehuset i morgen![]()
Gleder meg på dine vegne ! Snart er morgendagen herDen er glad for å skulle på sykehuset i morgen![]()
Jeg og [emoji85]Elsker det jeg [emoji170]
Hei vennen [emoji8]God kveld![]()