Synes det har gått bra i dag jaHuttetu som dere har skravley
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det har gått bra i dag jaHuttetu som dere har skravley
Seriøst, denne tråden altså!!Vi nærmer oss 19 000 !
Håper heller ikke det. Vil ha kveld i fred og ro littGode greier! Vi skal helst ikke rase mot klokka sååå ille i kveld håper jeg.
Så da blir det vel litt rolig her da.Legge telefon på lading og lage middag var en god plan ja. Mannen er her snart
Ja. Sykt !Seriøst, denne tråden altså!!
Bra med en påminnelse! Hadde tenkt til å gjøre det, så ble det plutselig behov for en amming og så gikk det i glemmeboken. Satt på lading nå!Klokka nærmer seg å lage middag nå da... [emoji85] Mannen kommer snart også.
Husker dere å lade tlf?
Middag du handlet ?Får handle litt. Barn gadd ikke være med. Straks tilbake [emoji14]
Sånn boks med tikka masala og ris.Hva spiste du?[emoji2]
3525 innlegg igjen
61 tråder igjen da
For 21 timer siden hadde vi akkurat samme antall innlegg igjen faktisk. Så vi er foran i dag da.
Klokka nærmer seg å lage middag nå da... [emoji85] Mannen kommer snart også.
Husker dere å lade tlf?
Min lader nå. HeldigvisGjøre den klar for i kveld
Bra bra ! Trenger all batteri vi kan senere [emoji23][emoji123]Bra med en påminnelse! Hadde tenkt til å gjøre det, så ble det plutselig behov for en amming og så gikk det i glemmeboken. Satt på lading nå!
Nei. Snop. Og brød [emoji23][emoji23][emoji23] Middagen var i hus fra før.Middag du handlet ?![]()
Får håpe detDet er overkommelig håper jeg[emoji1]
Må det jaMå gjøre en innsats der også[emoji1]
Kjempe. Litt betryggende rett og slettDet var gode nyheter[emoji1]
Jeg også. Ble sprø [emoji28]
Huttetu som dere har skravley