Ja kunne jo som sagt hvert verre da [emoji4]Haha det også. Må jo bli småsprø [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kunne jo som sagt hvert verre da [emoji4]Haha det også. Må jo bli småsprø [emoji14]
Jeg har lastet ned soduko jeg, må trene litt [emoji6]Så veldig. Jeg lager huskelapper. Men glemmer jo lappene også [emoji23]
Absolutt. Liker når det er lett og ordne daJa kunne jo som sagt hvert verre da [emoji4]
Spiser han og alt han finner av snop?Koselig da. Var hos legen. Handla og gjemt snop for mannen.
Ellers slappe av med barna. Høljer ute [emoji85]
Sudoku er gøy da !Jeg har lastet ned soduko jeg, må trene litt [emoji6]
Ja. Og han tar alt i en jafs. Jeg kan fint ha det noen uker jeg [emoji23] bedre å gjemme da.Spiser han og alt han finner av snop?
Er deilig med kose dag inne i sånn vær[emoji2]
Å, hvordan kaker? [emoji4]Ikke mye skal lage noen kaker snart må bare finne motivasjon
Kjøpt mye da?
Kan fore deg med masse kaker [emoji23][emoji23][emoji23]
Så bra! [emoji4] flink du er
Men det har egentlig ikke jeg da, må dra med meg alle I butikken for må få begynt på kakene
Ja det var det, de er flinke til å reagerer veldig raskt når det er noe [emoji4]
Ja det er helt perfekt selvom jeg syntes synd på han da, alt av ergonomi kastet ut av vinduet [emoji54]Absolutt. Liker når det er lett og ordne da
Ja og hjelper hjernen [emoji6]Sudoku er gøy da !
Kan ikkr love noe. Kan prøve [emoji14]
Så typisk, satser på at hun blir glad da [emoji4]Å, hvordan kaker? [emoji4]
Nei, ble baby gave til ei venninne i stede[emoji23] det som vi mangler var det jo ikke salg på! [emoji23]
Du får komme når den er over da [emoji23]Eh....passer litt dårlig nå[emoji23] rett før bikinisesongen liksom[emoji41]
Ja, de mangler det meste så kjøpt litt av de små tingene jeg ikke tenkte på før nå nylig selv [emoji23] sokker, bomullue, klorevotter og sånne ting [emoji4]Så typisk, satser på at hun blir glad da [emoji4]
Karamellkake og Charlotte Russe [emoji4]
Mat snart klar, klesvask fikk ekstra sentrifuge om den jakka skal bli tørr til i morgen ;-)
Æsj men vil ikke det heller.Da må du samle troppene og dra![emoji1]
Hurra for bursdag. Skal drikke tenker og. Også fyller søstra mi 25 år og nevø 11 år. Så blir sikkert selskap her også da