Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa men kunne godt hvert en mellomting da [emoji13]Tror det bare er slik jeg![]()
Ikke like interessant det da. [emoji85]Joa men kunne godt hvert en mellomting da [emoji13]
Håper det blir det også, ikke laget Charlotte Russe på mange år, sist var før jeg konvertere så brukte bare en vanlig gele pakke, nå må jeg lage fromasjen selv så lurer på hvordan det skal gåMmm hørtes godt ut !
Satser på det skal gå kjempebra !Håper det blir det også, ikke laget Charlotte Russe på mange år, sist var før jeg konvertere så brukte bare en vanlig gele pakke, nå må jeg lage fromasjen selv så lurer på hvordan det skal gå
Jupp, men blir godt den dagen hun kan være her litt alene for er ofte mas om å ikke være med i butikken så mas om hva hun skal ha i butikken [emoji13]Det er ikke så gammelt nei. Litt lita da [emoji14]
Nesten spamming her også + hvert uheldig en gang i dag [emoji54]Må skravle bedre. Nesten spamming jeg nå for innbilte meg det ble snakka masse [emoji23]
Trenger ikke bli som de som bare gråter da [emoji13]Ikke like interessant det da. [emoji85]
Håper det, om ikke har jeg ihvertfall karamellkake [emoji4]Satser på det skal gå kjempebra !
Ouch så gikk akkurat altså!6013 innlegg i går sa Tamara at vi hadde ca![]()
Ikke. Hun våknet selvsagt. Har følgelig sovet altfor lite.Uh. Åssen klare dette da?
Jepp, ferieSå da var det endelig ferie [emoji4]
Fort sånn ja. De tror visst alt er så billig å handle de små. Så alt skal has [emoji23]Jupp, men blir godt den dagen hun kan være her litt alene for er ofte mas om å ikke være med i butikken så mas om hva hun skal ha i butikken [emoji13]
Du har det ja? Men er så fort gjort [emoji85]Nesten spamming her også + hvert uheldig en gang i dag [emoji54]
Er du så ekstrem da?Trenger ikke bli som de som bare gråter da [emoji13]
Hihi det er bra !Håper det, om ikke har jeg ihvertfall karamellkake [emoji4]
Ja så veldig akkurat ogsåOuch så gikk akkurat altså!
Jepp.
Men nå må jeg ut!
Crap,vogna er i bilen. Og jenta sover i armkroken min. Må legge henne fra meg for å sette opp vogna.