♡ Skravletråd JUNI ♡

Er er drøyt til å være første timen! Tenk på de stakkars folka som er senere i dag.... Der kommer jo helt klart til å bli værre utover dagen.... Så de på slutten kommer vel til å være inne 1,5time etter de skulle vært, minst!
Om hu ikke hente det inn igjen under lunsj da.

Første hu sa når jeg kom inn var at det var bare 10 min igjen. Jeg bare. Nei ! Jeg har bestilt 30. Skal ha 30 ! [emoji33]
Fikk 30 [emoji23] Tom en klem [emoji23][emoji23] Tror hu så på meg hvs jeg følte ja haha..

Men nå venter jeg på å ta tusen blodprøver gitt. Fått papir med hjem og alt

Endelig skjer det noe ! Noe stort.

SÆELIG som det er bare ti min igjen da ja... as if

Håper det skjer noe og at de finner ut noe

Om hu ikke hente det inn igjen under lunsj da.

Der jeg hadde ege før hadde legen tidvis lunsjen på bordet og spiste noen biter mellom pasienter... der jeg jobber nå går de konskekvent til lunsjuansett hvor sene de er... så da sitter man der på venteromemt da... og vet at nå skjer det ikke noe på en halvtime....

Min mamma er ufør så hun kan. Til pappa blir pensjonist, da farter vel de og vogna ;-)

Farmor bor hjemme. Det gjør også hennes seks år eldre søster. Hun med sønnen som nærmeste nabo. Farmor med tre av sine fire sønner som nærmeste naboer. Det hjelper unektelig. Men ferie er ferie....

96 år?![emoji33] wow! Godt å ha sønnene i nærheten da ja[emoji2]

SÆELIG som det er bare ti min igjen da ja... as if

Håper det skjer noe og at de finner ut noe
Takk :) Skal sjekkes for muskelsykdommer også nå.

Ja. Altså urettferdig om andre tok mine 20 min ekstra ! [emoji33]

Der jeg hadde ege før hadde legen tidvis lunsjen på bordet og spiste noen biter mellom pasienter... der jeg jobber nå går de konskekvent til lunsjuansett hvor sene de er... så da sitter man der på venteromemt da... og vet at nå skjer det ikke noe på en halvtime....
Her gjør de ferdig de som har time før pausen :)

Back
Topp