Rart å tenke på.Det er sant
For det viser både hvor mye en kan bety
Og hvor rolig det over det meste av forumet er, når det er en håndfull skravlere på natta som avgjør.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart å tenke på.Det er sant
Du må nok ha misforstått hilsen hun som fikk kutt under beina fra skjell [emoji13]Fjorden er kjipt ferskvann som lukter kjipt, ser kjipt ut, er uten skjell og andre morsomme ting å utforske...
Sjøen derimot er magisk! Fantastisk lukt, nydelig farger, fantastiske skjell og andre morsomme magiske ting!
Hilsen hun som vokste opp med å se ungene på Saltkråkan på tv kose seg ved sjøen hver sommer mens jeg selv lå i en jordbæråker ett sted i ingenmannsland hver e-n-e-s-t-e sommer... Og duppet meg i en vasspest forurenset fjord som gjorde at man klødde seg til blods hver kveld..
(tidenes mest overdramatiserte innlegg fra meg)
Jupp må detKrysse det som kan
Ikke verstJa raser på her nå!
Ajaj.. 4 nå..9 min igjen
Ja sånn er detVi har et liv, sånn er det bare.
Skive? Noe kjapt?Samme her... Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med mat [emoji23]
Slitsomt [emoji14]Nei. Jeg orker ikke dette [emoji85]
Jupp, vurderer å ta med toEr det pga nevnte bursdagsfeiring som jeg glimset et nevn om?
Ja god IdeNei, er ikke det. Skulle kanskje hatt KJEMPEengasjerende tråder å slenge ut på morran eller noe......
Veldig. Får ts headset i natt igjen[emoji23][emoji23][emoji23] ja det er nok lett å høre
Nei er ikke det...Sant
Men p jage mot klokka hver natt er ikke sunt
Æææææææ9 min igjen
Veldig myeÆsj så mye
Har aldri brukt det. Har kun lesebriller daHar linser jeg.
Enig!Nei noe utfordrende må det være. Glad antall tråder er senket.
Det skal du ikke gjøre [emoji6]Hahaha man skal vel ikke sette irl livet på vent pga dette da [emoji39] Jeg skal til legen i morgen. Barna har sin første feriedag. Har null planer om å henge her hele dagen [emoji14]
Ja, er jo det [emoji28]Haha mange bygder der altså [emoji6] selv kommer jeg fra Aurdal men hytta er rett over Bagn og bodde sist på Fagernes [emoji6]
Mhm santRart å tenke på.
For det viser både hvor mye en kan bety
Og hvor rolig det over det meste av forumet er, når det er en håndfull skravlere på natta som avgjør.
MhmDet har vi
Jeg skravler og sjekker ikke spammNeida. Bare håper dere skravler. Gor jeg sjekker ikke spamming nå