>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Heldigfis !Typisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigfis !Typisk
Veldig nært!Svært nært
Hahaha. Uff jaja.Ja det vil jeg si er fornuftig [emoji4]
Det hadde vært veldig snilt hvertfall.. Har jobba hardt i dag og [emoji16]Om bi kommer ned på 200 er det lov å hppe tamara godkjenner
Det er santNei, det er det jo ikke
Men så lite kunne avgjort
Har hatt montør her to ganger, og homenet har koblet oss på.. Men neeei..Ja det er viktig.
Spemt på hvor mye vi klarr nå på sluttenBlir definitivt ikke langt unna
Haha ja. Mørk sjokolade er sunt da [emoji14]Sunnere enn sjokolade likevel [emoji23]
En del, men ikke heeeelt nokSpemt på hvor mye vi klarr nå på slutten
Krysse det som kanLov å håpe
Ja det bllr det. Ikke like lyst til å gå på en ny dag da...Da blir det demotiverende også. Spesielt når man er så nærme som nå
Det har viDet hadde vært veldig snilt hvertfall.. Har jobba hardt i dag og [emoji16]
Neida. Bare håper dere skravler. Gor jeg sjekker ikke spamming nåIkke feil det?
Nei noe utfordrende må det være. Glad antall tråder er senket.Må jo være en UTFORDRING. Ikke noe gøy om vi klarer det uten noe innsats.
Kan jeg spørre hvilket sykehus? Du trenger ikke si noe om du ikke vilIkke på føden/barsel.. Men på mange andre avdelinger av sykehuset... Så håper føden og barsel ikke er som resten av sykehuset mente jeg [emoji6] var på visning og hu var hyggelig hvertfall [emoji4]
Ja, ikke sant! Hvorfor kan de ikke ta folk seriøst! Babyen gråter ikke uten grunn lizm!
Æsj så mye374 under 6000
Takk takkOj så lenge. Massr god bedring til lille skatten også [emoji170]
Nei, er ikke det. Skulle kanskje hatt KJEMPEengasjerende tråder å slenge ut på morran eller noe......Sant
Men p jage mot klokka hver natt er ikke sunt
Nei. Jeg orker ikke dette [emoji85]Sant
Men p jage mot klokka hver natt er ikke sunt