>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Å så greit å se ting nærmer seg !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så greit å se ting nærmer seg !
Sliten og trøty herSliiiten og sulten [emoji13]
Nesten. Tydeligvis.Vet ikke
En mann de får nå?Kunne gjerne fortsatt med hun vi hadde i 2 og 3 og hun vi hadde i 4 og 5men blir bra med han nye også
Ha ha jeg vetKengu, du er smart![]()
Aldri ! Åsden haddr ett bv treff sett ut?Hekta?? Vi?? Neeeeiiiiidaaaaa [emoji56]
Det er ikke lenge til...Opp kl6 i morgen, ai ai
Jeg vet det går bra til sistOooooptimist. Jeg er en oooooptimist.
Ja, kan ikke ligge våken nå ihvertfall [emoji6]Det er bra
Hatt en fin dag?Hei Lillafrosk!![]()
Ikke på føden/barsel.. Men på mange andre avdelinger av sykehuset... Så håper føden og barsel ikke er som resten av sykehuset mente jeg [emoji6] var på visning og hu var hyggelig hvertfall [emoji4]Huffda. Vært der før, eller mange som er misfornøyde? Får håper virkelig at dere føler det blir bra [emoji171]
Ja og til slutt orker man ikke mase mer, og det er skummelt. Måtte mase med lille og da hun var 3 måneder og hadde skreket i 6 uker pga lyskebrokk. De påstod det ikke gjorde vondt. Helt til hun ble hentet i ambulanse og kjørt til Ullevål og kirurgen lurte på hvorfor i huleste hun ikke var operert tidligere. Hurra. Da hadde vi flydd ned akutten og legevakt i flere uker.
Oj så lenge. Massr god bedring til lille skatten også [emoji170]Jaa [emoji171] Og lille sov med meg helt til 11. Ikke frisk hun heller. Men godt å sove en natt.
Ja det er sant [emoji6]Hvem vet, men ser jo idiotisk ut. Og noen gang er der ikke spenning i det heller. Ghost town f.eks. Buss. Tuting. Splætt. På 2 sek. Ingen bremsing før eller etter treff.
Har du tid til Tuting, har du tid til bremsing.
Jupp nestenNesten. Tydeligvis.
Hihi, du får sparke han ut [emoji23]Nei. Liker det. Men han prøver visst senga igjen. Søren. Kunne tenkt meg å lagt meg i senga for siste timen [emoji23]
Får en mannEn mann de får nå?
Det kan jo være greit kanskje, for var det ikke litt utfordringer i klassen?
Er det.. Spesielt når jeg ikke lurer på noe[emoji23][emoji23][emoji23]Fælt med sånn hodevridning [emoji23]
Ah. Som sykemeldt selv, OG sommerferie for ungen, er jeg såpass trangsynt at det er vanskelig å se for seg at folk faktisk jobber [emoji85]Har tidligvakt
Ja raser på her nå!Guri dere har skravlet!
Er ikke detDet er ikke lenge til...
Håper han finner ut av detJa men skjønner ikke hvordan, vaktmesteren får fikse det