Om jeg får bli med 30 daKoselig [emoji171]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om jeg får bli med 30 daKoselig [emoji171]
Det hadde vært digg! så hadde jeg sluppet å vri hode mitt for p se om jeg kan lage en tråd eller komme på et spørsmål som gir en del svar[emoji38][emoji6]Jo. Men det er jo mange tusener av brukere her. Burde klart dette med glans tidlig egentligTenk om alle brukere skrev ett innlegg og to. Vært i mål for lenge siden
Det er braJupp men sovna fort igjen
Aner ikke...Hvordan ligger vi an nå da tro?
Jeg skjønner hva du mener... Hjelper liksom ikke uansett hva vi gjør...
Natta [emoji4]Natta dere
Ja men ville ha smokken bare [emoji4]Ahhh kjipt
Under 1000 nå daInnlegg for i dag?
Jeg merket meg det hardt på serien her i stad..Det skjønner jeg, har mange ting jeg irriterer meg over når det kommer til filmer [emoji54]
Blir fort det..Det er det mem dyrt![]()
Bare å skravle påAner ikke...
Var maten god?Må spisr nå. Før det blir kaldt. Orker ikke taste mer nå. Kommer etterpå. [emoji87] Sorry [emoji22]
Ingen tvil om detBlir fort det..
Hurra for det!Rundt 1000igjrn
Nei man kan ikke styre alt...Ikke alt man kan styre dessverre men jeg skulle gjerne hatt mindre bytte ja
Men ei ble sykmeldt
Ei slutta
Ei kunne ikke ha de lenger enn tom 3.klasse
+++
Grillet, kost med lille som er allergisk eller forkjøla eller noe på andre uka. Har dere badet i sjøen? Du fortjener ferieDere gjør i kveld da? Jeg og ungene har vært å badet.. nå sitter jeg her å planlegger forumet til neste uke da jeg skal ha ferie.. kommer til å savne dere.
Ja hurra for detHurra for det!
Veldig. Jeg sier på badet først da.Så flink han.er [emoji6]
Valdres er fint!Til Valdres [emoji4] forsinket bursdagsfeiring for min farfar [emoji4]
Ikke enda. Men er under planlegging [emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]Hmmm har du en tattovering med my little pony motiv da?
Åh så skummelt å få slik telefon. Jeg hadde blitt veldig redd... Godt det gikk bra!Måtte plutselig i stad bare kaste meg i bilen. Eldste ringte og sa minste hadde fått vippa rett i munnen og hu hylgråt bak hu. Så da kaster man seg i bilen. Kom frem og hu lo og kasta på frisbee. Krisen var kortvarig