Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passer bra for tiden detFort gjort [emoji14] Og hei. Ekstra innlegg med uhell [emoji23]
Haha, det er bare bra da.Nei det var ikke så ille. Men jeg kommer aldri ajour, dere skravler jo sånn [emoji13]
Jo. Troooor han sover. Men snur seg der oppe. Knirker innimellom. Også går det innimellom folk forbi så snakker så høyt. Så da våkner han sikkert igjen [emoji23]Roet seg nå?
Det er såTja veldig lettvint ihvertfall [emoji4]
Er nok mange kikkere..Jo. Men det er jo mange tusener av brukere her. Burde klart dette med glans tidlig egentligTenk om alle brukere skrev ett innlegg og to. Vært i mål for lenge siden
Yep!Hørtes ganske greit ut [emoji23]
Haha ja [emoji23]Passer bra for tiden det![]()
Noe spennende som skjer der?Til oslo![]()
Ja gjør det. Men blir koseligAha, det forklarer en del [emoji4]
Æsj, så mange??Men det hjelper lite med kontroll når det ser ut til å mange tusen innlegg
Ja hihiHaha ja [emoji23]
Æsj så kjedelig [emoji20]Altfor sakte fortsatt![]()
Vi har snart lærer nr 5Det var heftig, her er det bare andre læreren da for de har hatt den samme i tre år nå. Bare så dumt at det ikke er den som skal ha dem 5-7 som tar dem 4. også når de likevel må bytte nå
Tja blir mye rosa greier [emoji54]My little pony ruler da [emoji7]
Så hyggelig [emoji8]Ja det har jeg [emoji8][emoji8]
Ja vil tro de fleste er detDer er jeg enig med mannen [emoji23]
Ligger 10 sider bak jegJeg ligger 4 sidee bak, og svarer for harde livet [emoji6]
Håper dere også skravler [emoji13]
Liker det jeg [emoji23][emoji23][emoji7] Barndomsminner. [emoji7]Tja blir mye rosa greier [emoji54]
Mhm har bi større plass ogsåDet var en bedre pris ja