Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Jepp! [emoji23] sender ikke dyrebar kake rundtomkring da!Søren så gnien du er [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! [emoji23] sender ikke dyrebar kake rundtomkring da!Søren så gnien du er [emoji13]
Nei det var ikke så ille. Men jeg kommer aldri ajour, dere skravler jo sånn [emoji13]4 sider er ikke så fælt da![]()
Haha, morsom alder [emoji23]Uff ja. Sist på kjøpesenter gikk a bare å småklaga, dro beina og spurte konstant om når hjem. Kjempegøy. Med hodet trykka ned i mobil [emoji23]
Jo. Men det er jo mange tusener av brukere her. Burde klart dette med glans tidlig egentligSkal godt gjøres å få en mer aktiv tråd enn denne da [emoji28]
Mitt og.. Hang seg rett og slett.. Ser det har blitt dobbeltpost...Håper det. Nettet mitt ble litt tregt nå da.... [emoji85]
Hørtes ganske greit ut [emoji23]Nå har jeg popcorn, brus OG kake...!
Mm..!Det er det, beste med å ha hage [emoji4]
Skal leve lenge vi daHaha ja og latter forlenger livet livet [emoji6]
Klarer ikke følge med? [emoji6]Jeg blir ikke helt klok på den kjenner jeg. [emoji28]
Til osloHvor skal du?
Dritgøy ja [emoji23][emoji23] Men med skal de [emoji23][emoji23]Haha, morsom alder [emoji23]
Prlver hvertfallHåper du finner noe
Rart hun er så urolig... Varmt? Tenner? Utviklingssprang?Det er vel ting som tyder på enda en rotenatt. Tredje eller fjerde på rad....
Ja er jo det så nært opptilMulig mye er utsolgt?
Takk for deyLykke til i jakten[emoji1]
Fort gjort [emoji14] Og hei. Ekstra innlegg med uhell [emoji23]Mitt og.. Hang seg rett og slett.. Ser det har blitt dobbeltpost...
Roet seg nå?Hahaha [emoji23] Fristende. Så fristende !
Hurra for detSnart 17 000 innlegg !
Ja men kan da krysse av et av 4 mål [emoji4]Har da 6000 innleggsdager vi mangler. Vi går over. Langt over om målene skal nås.