Godt det da [emoji4]Ja... Fylte med frukt da [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det da [emoji4]Ja... Fylte med frukt da [emoji23]
Heldige daDet tror jeg ikke eldste her hadde gjort nå.. Men nå slipper vi jo det da...
Nei det blir jo kronglete... Hmm.. Da må dere sikkert ha litt hjelp...Nei, jeg følger tørn på jobben og neste år må jeg ha ferie 3 uker i august![emoji31] det går jo ikke når SFO er stengt i hele juli.....
Jupp er det, og vi feirer det ikke her [emoji23]Midtsommer er vel større i Sverige enn Norge [emoji6]
Så lenge en orker [emoji23]Ja det kan man [emoji6]
Flott [emoji16]Prøver for harde livet [emoji1]
Skal godt gjøres å få en mer aktiv tråd enn denne da [emoji28]Føles kanskje ut som det skravles mest her.. Merker mitt forum er mye roligere enn her..
Hahaha. Har du ja ? [emoji23] Høres ikkr behagelig ut heller [emoji14]Har testet før. Blir veeeldig sliten i beina av det [emoji14]
My little pony ruler da [emoji7]Huff ja, også my little pony, shimmer and shine
Jepp [emoji16]Godt å hs deg her, antar da at hele huset sover [emoji6]
Spent...JEg klarer ikke følge sidene for nettleseren og jeg er ikke venner, men svarer det jeg klarer. Om tre min skal jeg ta stat igjen og hppe farten er økt
Det er det, beste med å ha hage [emoji4]Mm.. Ja. Var det. Liker sånt..!
Godt å få brukt ting i hagen osv..![]()
Bruker helst kun netflix og viaplay her.Jaja fins nok snuppa liker på nickelodeon, nick Jr og Netflix også
[emoji8][emoji8][emoji1]Takk det samme [emoji8]
Ja alt hjelper
Spent...
Tja si det.. Spørs hvor nære vi er kanskke?Men om farten FAKTISK øker, betyr det at jeg må sitte her og skravle for livet så fingrene krøller seg til vi har kommet til mpl?
Ja. Så lenge jeg skjærer opp i biter. Blir det spist dobbelt så myeGodt det da [emoji4]
Ikke sant..!Hahaha. Har du ja ? [emoji23] Høres ikkr behagelig ut heller [emoji14]
Haha ja og latter forlenger livet livet [emoji6]Godt vi kan drømme da.