♡ Skravletråd JUNI ♡

Samme som her da[emoji4]
Eldste sin klasse er utfordrende...han begynner i 4. etter sommeren og får sin 4. lærer[emoji15]

Det var heftig, her er det bare andre læreren da for de har hatt den samme i tre år nå. Bare så dumt at det ikke er den som skal ha dem 5-7 som tar dem 4. også når de likevel må bytte nå

Så man vet jo aldri hvor bra den er å da er jeg mer på å leie den og ha det komfortabelt i sofan[emoji16]
Haha helt sant. Men mye blir morsommere på kino med stort lerrett derimot [emoji14]

Her ønsker han ikke selv å være hjemme alene heller, så er litt vanskelig...[emoji849] hverken jeg eller mannen har mulighet til ferie hele juli hvert år...

SFO er jo stengt hele juli og jeg har hatt ferie hele juli et år og permisjon de neste, s får vi se hvordan det går videre

Mamma har dem gjerne når de ikke har ferie, men de har jo ferie de også, fire uker, og det skal de jo få lov til også.

(Og jubelen, de får faktisk reist i år ser det ut til, farmor har fått plass på avslastning de to ukene alle sønnene er borte! Hun er 90 år og bor hjemme alene og psykisk ikke helt på topp og tørr rett og slett ikke være alene...)

Back
Topp