Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurest slik [emoji85]Haha, ja den ser jeg [emoji23]
Huff så vanskelig det skulle være da [emoji20]Dere husker vi mandag fikk brev om at "ingen vet hvem som skal være lærer for noen" på skolen?
I går kom guttungen hjem og hadde fått beskjed de skal bytte lærer. Deres lærer skal ha første klasse.
Desverre er den nye læreren også en 1-4 lærer (det er den de hadde også, så jeg håpet de fikk beholde henne ut 4. så skulle da min kommende førsteklassing fåt den som hadde 4, men det ble motsatt, hun tar klassen til eldste et år) og så får de vel da atter en ny lærer igjen fra femte da
Lærer av å gjøreHaha.. Ja. Storkoser meg! Rabarbrasuppen ble faktisk helt fin den og. Trodde jeg hadde for lite sukker i, og ante ikke hvordan man brukte jevning.. Men jaggu gikk det ikke bra det og.
Storkoser meg her nå. Knekkebrød med ost (tom for brød), rabarbrasuppe og kakeKake er viktig [emoji6] spesielt når man er gravid
Er nok mindre nå jaEr da litt... Men regner med det er mindre nå [emoji6]
Mye å rette opp her og hvis dere skal skjønne noe som helst.JaOg fingra mine skriver så mye feil jeg blir sprø
Hvor skal du?Blir borte jeg
Sjekker hotell ++
Gjør vi alle [emoji23][emoji23]Ser bare sånt sammen med niesa på 3. Plana er å utsette det i det lengste på lille i magen, jeg blir gal av det [emoji28]
Måtte spørre mamma da [emoji85]Lærer av å gjøreBra du fikk det til
Sofa da er ikke feil nei [emoji6]Slapper av i sofa alene etter å ha lagt 3 bråkebøtter[emoji23]
Vi kommer til å savne deg også![emoji173]️
Ikke sant. Mye tull på å rette opp [emoji23]Mye å rette opp her og hvis dere skal skjønne noe som helst.
Dævver [emoji23][emoji13]Jaha. Det syns jeg.
BVNytt sladderbladet.
Mimrehjørnet.
Hvordan nå 6000 innlegg under stress.
Hvordan hoppe over innlegg.
Hvordan unngå mareritt.
Hvordan håndtere marerittene.
Hva gjør en om en har PTSD.
Dette er symptomene.
RonjaR snakker ut. Endelig
[emoji87][emoji23]
Håper du finner noeBlir borte jeg
Sjekker hotell ++
Det er jo supert [emoji4]4 timer på eldste etter middagen.
Ble 3 på minste. [emoji14]
Så fikk mye tid til dere der![]()
Hahaha godt med litt hjelp. Gjør sånt selv [emoji23] Eller messenger med video [emoji23]Måtte spørre mamma da [emoji85]
"se snap. Ble den for tynn?? "[emoji23]
Hahaha ja [emoji7][emoji7][emoji7] Vi to altså [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]Dævver [emoji23][emoji13]
Blir borte jeg
Sjekker hotell ++
Her funker ikke stekeovnen på varmluft [emoji85]Æsj jeg må ringe vaktmester imorgen, er noe galt med kjøkkenvifta! Den bråker og fungerer når den egentlig ikke skal [emoji54]