>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Alt de krever gitt [emoji23]Nå er jeg her og [emoji16]
Lagt eldste, og måtte skravle litt med samboer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt de krever gitt [emoji23]Nå er jeg her og [emoji16]
Ja fant en leilighetHåper dere finner noe annet[emoji2]
Nja. Tror mannen tuller [emoji23][emoji23][emoji23]Og alle sover?
Nå er jeg her og [emoji16]
Kanskje noe for hun der. Men varierer jo sånn fra barn til barnHu er 6.5 år. Men eldste går jo bare å klager å kjeder seg da [emoji23]
Igjen [emoji54] hun vil ikke vi skal klare det tror jeg [emoji54]Men søren da, den jenta skal ikek sove denne uka? Snuppa våken!!!
Ja. Kjørte langtransport. Nå tippbil her i området. Han ville være i nærheten når nr 2 kom siden nr 1 ble så ekstremt mammadalt. Han syns det var litt trist
Aldri vært noe problem detHan synes det er greit å være alene selv?[emoji4]
Litt rastløs idag? [emoji4]Hei!
Hva gjøres?
Står rabarbrakake i ovnen (.. Vel, håper det blir det...), og rabarbrasuppe oppå ovnen
Vel. Håper jeg. Ble tom for sukker. Prøve prøve..!
Ja fant en leilighet![]()
Tar en runde innom lekene noen ganger, det hjelper på litt [emoji4]Så koselig[emoji7]
Skravlingen går litt tregt....[emoji31]
Aldri vært noe problem det
Passer dårligMen søren da, den jenta skal ikek sove denne uka? Snuppa våken!!!
Kaken ble god i alle fall..!Hihi flink du er
Vi prøver å skravle det som skravles kan![]()
Pepsi light også? [emoji54] og kremt får nok ikke så mye vil jeg troVet du. Skulle drukket pepsi på tv for en halv mill jeg gitt [emoji23]
Får se hvor spennende det blir på tv-en her [emoji28]Kos dere. Og vi trenger alle som kan her [emoji23]
Tar en runde innom lekene noen ganger, det hjelper på litt [emoji4]
Ja. Får nå se. Ellers kan vi reise til sørlandsbadet også. Ca like lenge å kjøre såKanskje noe for hun der. Men varierer jo sånn fra barn til barn
Med to unger som begynner å klage? Vel jeg har tv, arabisk turner, Internett og Netflix samt leker [emoji13]Har regntøy![]()
Ja hihiSå bra[emoji2]