>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Da blir det sure barn gitt. Mye mulig jeg hadde fremdeles fnisa for meg selv da... Inni meg. [emoji23]Haha, nei det er ganske slemt[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Da blir det sure barn gitt. Mye mulig jeg hadde fremdeles fnisa for meg selv da... Inni meg. [emoji23]Haha, nei det er ganske slemt[emoji23]
Neida 25augÅ...trodde du hadde vært idag[emoji4]
Kan ikke det nei. Da blir jeg litt skuffa når det er så nære ! [emoji33]Det kan ikke skje[emoji15]
Nææh fint men trodde ikke det. Vært der før , dyrt da også men husket ikke det var så stivt.Luksushotell?![emoji23]
Når er dette da?Ja hihi .![]()
Allerede neste uke så mulig derfor så dyrt? HeheNår er dette da?
Haha kaaaan være det ja [emoji14]Allerede neste uke så mulig derfor så dyrt? Hehe
Mikkelparken og vil ha overnattningHaha kaaaan være det ja [emoji14]
Aldri vært der. Kjørte forbi der da [emoji14] Fin plassMikkelparken og vil ha overnattningblir litt mer tur da
![]()
Han er på fotballskole denne uken
Neste litt 2 -3 dager alene
Ja, en lillesøster var sammen med for en del år side. Var helt sjokkert etter første middag med familien vår [emoji23][emoji23][emoji23]Vi er også alle slik! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji39] Blir veldig morsomt. Glad mannen min vokste opp med broren min og jobba for faren min. Da kjente han den rare siden av oss alle [emoji23][emoji23]
Fint der ja. Greit park for de minsteAldri vært der. Kjørte forbi der da [emoji14] Fin plass
Det er jeg også usikker på, for det går mot tider uten tilgang på sfo for edste.
Mamma snakket for noen år siden om at da kunne de være hos henne før og etter deres ferie, men vi får se. Han har sfo nå denne sommeren.
Her er de alene hjemme. Eldste har vært det siden hu var 8.5 år. Gått kjempefint det her da.
Argh da [emoji85]Men søren da, den jenta skal ikek sove denne uka? Snuppa våken!!!
Da er barn og mann i seng. Hurra [emoji7]
Hahaha eksen til søstra mi også. Han er litt pen på ting. Vel... Sjokk! [emoji23]Ja, en lillesøster var sammen med for en del år side. Var helt sjokkert etter første middag med familien vår [emoji23][emoji23][emoji23]